אישה בת 63 מטקסס, ארה"ב, חוותה הונאה קשה על ידי מתחזה שגרם לה להאמין שהיא בקשר רומנטי עם כוכב הפופ המפורסם ברונו מארס. המתחזה, צ'ינוונדו אזוואנו בן ה-39 מיוסטון, הופיע בבית המשפט ביום שלישי האחרון אחרי שהואשם כי התחזה לזמר הבינלאומי והונה את המבוגרת במטרה לרושש אותה מכל חסכונותיה. צפו בדיווח של ערוץ החדשות KPRC 2 Click2Houston: 

אזוואנו, שהואשם בהלבנת הון, הועבר השבוע למעצר יחד עם שותפו לפשע, בזיל עמדי בן ה-29, כך דווח באתר החדשות Daily Mail. כמו כן, הקורבן טענה כי בשנת 2018 היא פתחה לראשונה פרופיל באינסטגרם והחלה לשוחח עם אדם שטען כי הוא הזמר ברונו מארס. עם הזמן האישה, ששמה לא פורסם, התאהבה בבחור, ולדבריה, הוא אף טען כי הוא יבקר אותה כחלק מסיבוב ההופעות שלו. 

החשוד בהונאה בבית המשפט (צילום: צילום מסך יוטיוב)
החשוד בהונאה בבית המשפט (צילום: צילום מסך יוטיוב)

על פי המשטרה המקומית בטקסס, המתחזה ביקש מבת ה-63 שתעביר לי כ-100 אלף דולר (כ-325 אלף שקלים) "לסיוע בהוצאות סיבוב ההופעות". האישה, שהאמינה לגמרי, הלכה לסניף הבנק בריצ'לנד הילס והעבירה את הסכום המטורף. לאחר שבועיים, אזוואנו ביקש ממנה שוב סכום גבוה של כסף, שגם לו היא הסכימה. רק לאחר שנציגת הבנק הבחינה בשתי ההעברות יוצאות הדופן, היא דיברה עם המשטרה, שהצליחה לאתר את הפושע מאחורי ההונאה. 

בחקירה אוזוואנו הודה כי הוא אחד מבעלי חשבון הבנק אליו הועבר הכסף, אך לעומתו עמדי הכחיש כל קשר לפרשה וטען כי הוא לא יודע כיצד הועבר סכום הכסף אל חשבונו. כמו כן, הוא טען כי הוא לא יכול להסביר את מקור התשלום והוסיף כי אינו מכיר אוזוואנו כלל. בימים אלו, השניים נמצאים במעצר, בערבות של כ-30 אלף דולר, ובמידה ויורשעו הם צפויים להיכלא לעשר שנים.