סיפור ביזארי לחלוטין התפרסם ברוסיה בימים האחרונים, במסגרתו אב גילה כי אשתו זייפה את הריונה במשך תשעה חודשים ובלידה טענה כי התאומים שלהם מתו. המקרה ההזוי הלך והסתבך כאשר הבעל גילה בהלוויה של התאומים כי אשתו, לורה, דאגה לקבור שתי בובות של תינוקות על מנת שלא תיתפס בשקר – אלא שאז, התגלתה האמת. 

דואד דאודוב, בן ה-33, הרגיש שיש משהו חשוד בדבריה של אשתו והחליט בזמן הלוויה לבדוק את גופות התינוקות. רק כאשר הוא הרים את הסדין, הוא ראה "שהתינוק" שלו עשוי מפלסטיק. לאחר הגילוי, הבעל הגיש תלונה לבית החולים ולמחלקת היולדות, כיוון שבהתחלה הוא האמין שהרופאים הם אלו שהחליפו את התינוקות בבובות ביום הלוויה.

בראיון לתקשורת המקומית, דאודוב אמר בביטחון: "ילדיי נולדו ב-9 בפברואר ונאמר לי שהם מתו מדימום מוחי. הרופאים הם אלו שהחביאו אותם ממני". אך אחרי חקירה קצרה של הסיטואציה החריגה, האישה הודתה כי היא כלל לא ילדה וכי היא זו שכרכה את הבובות בתכריכים לקראת הלוויה כדי להטעות את בעלה. 

הבובה שנקברה  (צילום: צילום מסך)
הבובה שנקברה (צילום: צילום מסך)

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, לא ברור כיצד האישה הצליחה להחביא מבעלה את האמת במשך כל כך הרבה זמן. "האישה עברה בדיקה רפואית שקבעה שהיא לא ילדה ומאוחר יותר היא אישרה את כל הסיפור המורכב. מה אני יכול להגיד? אני חסר מילים", אמר המושל המחוזי, ולדימיר ולדימירוב. כמו כן, דובר בית החולים אמר לעיתונות המקומית: "אפילו בדיקת ההיריון הראשונה שלה אושרה כשקר. היא שכרה דירה ליד בית החולים ליולדות, קנתה שתי בובות וסיפרה למשפחתה שהם מתו בלידה". 

מהמשטרה המקומית נמסר כי לורה אמרה: "ראיתי כמה בעלי רצה את התינוקות והיה מאושר כשהודעתי לו שאני בהיריון. הסתבכתי בשקר של עצמי ולא רציתי להרגיז אותו אז המשכתי לזייף את ההיריון. לא הצלחתי להפסיק להעמיד פנים. הטעתי את כל קרוביי ואת בעלי ואני מצטערת מאוד".