מקלט בעלי החיים בבולטימור, ארה"ב, שמר במשך ארבעה חודשים על כלב שבעליו נכנס לקומה, אחרי שפיצוץ גדול הרס את ביתו בחודש אוקטובר האחרון. בתחילת השבוע, אחרי שהגבר התעורר מתרדמת, התרחש איחוד מרגש בין הכלב לבעליו, שתועד בתמונה שגרמה לאלפים בכל העולם להזיל דמעה. הפוסט שהועלה לעמוד הפייסבוק של מקלט החיות:

הבעלים, ששמו לא פורסם, סבל מכוויות קשות והיה בסכנת חיים ממשית, לאחר שנכנס לתרדמת ולא התעורר במשך ארבעה חודשים. כאשר הבעלים נכנס אל בית החולים, הכלב, ברק, הועבר אל המקלט לבעלי חיים BARCS, שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו את התמונה של האיחוד בין השניים. על הפוסט הם כתבו: "למרות שמועד חזרתו של ברק לבעליו לא היה ידוע, התחייבנו לשמור עליו ולטפל בו כמו שצריך". 

מקלט בעלי החיים BARCS Animal Shelter (צילום: רשתות חברתיות)
מקלט בעלי החיים BARCS Animal Shelter (צילום: רשתות חברתיות)

כמו כן, הם הסבירו כי ברק לא היה מיועד לאימוץ, אך הוא נכנס לתוכנית יומית של טיולים ארוכים, משחקים בקבוצות, העשרה בכלבייה, אימונים וזמן ליטוף בידי המתנדבים במקום. כאשר בעליו שוחרר מבית החולים הוא הגיע אל המקלט לאסוף את חברו על ארבע והתקבל בהתרגשות ובנשיקות של חיית המחמד, בעוד הנוכחים צפו ברגע והוצפו בדמעות. "לשמור על המשפחה הזו יחד היה שווה את המשאבים וההשקעה", נכתב בפוסט.