משטרת מחוז אורנג' סיטי באורלנדו, ארה"ב, פתחה במצוד אחר גבר שחשוד בכך שגנב מבת זוגו את הטבעת היקרה שלה רק כדי להציע איתה נישואין לאישה אחרת. אחרי הגניבה, הבחור שכינה את עצמו ג'ו בראון ולאחר מכן מרכוס בראון, בת זוגו הראשונה התעמתה איתו על הטבעת ומיד בתום הוויכוח הוא יצא מפתח ביתם ונעלם. הפוסט של משטרת מחוז וולוסיה:

על פי הדיווח בערוץ החדשות FOX13, משולש האהבה המסובך החל כאשר בראון הכיר דרך אפליקציית ההיכרויות OKCupid, את האישה השנייה שלו בשנת 2016. במשך כל השנים האחרונות, בראון חי חיים כפולים והסתיר מנשותיו את העובדה שהוא מקיים מספר מערכות יחסים במקביל. רק אחרי שהאישה הראשונה גילתה שבראון בגד בה והתארס לבת זוגו האחרת, היא מצאה כי הוא גנב ממנה את קופסת התכשיטים שהייתה שייכת לסבתה ועם אותה הטבעת הציע נישואין

אחרי הגילוי המרעיש, האישה דיווחה למשטרה על הגניבה, שהחלה במצוד אחר המתחזה. בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של משטרת וולוסיה פורסם הסיפור המלא, אליו צורפו מספר תמונות של הגבר החשוד. לדבריהם, "כשהמתלוננת חיפשה את עמוד הפייסבוק של המאהבת היא הבחינה בתמונה שלה עם טבעת זהה לשלה. כשהיא הלכה לבדוק את קופסת התכשיטים שלה היא גילתה שהתכשיטים, בשווי של 6,270 דולר, חסרים".

כשהאמת התגלתה, נחשף הסיפור גם בפני המאהבת של בראון, שהפכה לארוסתו, והתברר לה כי הטבעת שקיבלה ממנו היא גנובה. לדבריה, בראון אף ביקש ממנה לעבור לגור איתו והיא אף ארזה כבר את חפציה במטרה לעזוב את דירתה לטובתו. כמו כן, בימים אלו המשטרה המקומית מחפשת אחר הגבר החשוד ופנתה אל תושבי האזור במטרה להשיג כל מידע על מיקומו.