התפרצות של מגיפת הקורונה בגן החיות בפקיסטן הובילה למותם של שני גורי נמר לבן כתוצאה מזיהום של הנגיף בגופם. הגורים, בני ה-11, מתו בגן החיות "בלהור", ארבעה ימים לאחר שצוות המקום החל להעניק להם טיפול רפואי נגד מחלת החלתלת, בה הם אובחנו בהתחלה. רק לאחר נתיחת גופותיהם, התברר כי השניים מתו מקורונה. צפו בדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס:

שני גורי נמר לבן מתו מנגיף הקורונה בפקיסטן (צילום: רויטרס)

על פי הדיווח של ערוץ התקשורת ABC News, מחלת החתלתלת נפוצה בתקופה זו בפקיסטן ולכן צוות העובדים נטה להאמין כי היא המחלה שתקפה את הנמרים הקטנים. כאשר השניים מתו בכלוב שלהם, הם נלקחו לבדיקה מקיפה שבאמצעותה התברר כי הם מתו כתוצאה מזיהום בריאות שלהם, שנגרם בעקבות נגיף הקורונה, כפי שקבעו הפתולוגים. 

לאחר מותם של הנמרים, כל העובדים בגן החיות נבדקו, כאשר שישה מתוכם יצאו חיוביים לנגיף. סגן מנהל גן החיות, קירן סאלם, אמר לסוכנות הידיעות רויטרס: "לאחר מותם, גן החיות ערך בדיקות לצוות וחלקם נמצאו חיובים, כולל עובד אחד שהיה צמוד לגורים, מה שמחזק את תוצאות הנתיחה. הגורים ככל הנראה נדבקו ממנו בנגיף בזמן הטיפול". 

מנהל העמותה להצלת בעלי חיים, Justice for Kiki, צ'ופישאן אנושי, אמר לרויטרס כי גורי הנמר הלבנים מתו כתוצאה מרשלנות הניהול של גן החיות. "נמרים לבנים הם נדירים ביותר וזקוקים לבית גידול וסביבה ספציפית על מנת לחיות חיים בריאים. בגלל שהם היו בכלוב עם תנאים לא היגייניים וללא הסדר טיפול הם מתו", אמר אנושי. בתגובה, מנהל גן החיות סאלם דחה את ההאשמות.