למרות מגבלות הקורונה, תחרות הפרסום השנתית של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן התקיימה השנה בפעם השביעית ברציפות. השנה נושא התחרות היה אנשים עם מוגבלות, והקמפיין שזכה במקום הראשון – "כל אחד והטיק שלו" – נהגה במטרה להעלות את המודעות לתסמונת טורט.

הקמפיין המנצח בתחרות - ''כל אחד והטיק שלו'' (צילום: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן)הקמפיין המנצח בתחרות - ''כל אחד והטיק שלו'' (צילום: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן)

כמו כן, למקום השני הגיע קמפיין למניעת נטישת תינוקות עם צרכים מיוחדים, שטענו כי 250 מהם ננטשים מדי שנה בבתי החולים בישראל,. ולמקום השלישי - קמפיינים העוסקים בהלומי קרב המתמודדים עם התקפי חרדה ובעידוד העסקת עובדים עם מוגבלויות הסובלים מאפליה בשוק התעסוקה. צוות השיפוט הורכב מאנשי אקדמיה לצד מנהלים ממשרדי הפרסום והיח"צ Lead ומשעל־ורניק.

קמפיין נטישת ילדים עם צרכים מיוחדים (צילום: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן)קמפיין נטישת ילדים עם צרכים מיוחדים (צילום: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן)

קמפיין טיפול בהלומי קרב (צילום: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן)קמפיין טיפול בהלומי קרב (צילום: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן)

התחרות, רצתה להעלות לדיון את נושא המוגבלויות תחת השאלה – מי באמת מוגבל, הם או אנחנו הסובבים אותם?. התחרות התקיימה השנה בסוף חודש ינואר האחרון, דרך אפליקציית הזום, באמצעותה כל צוות הציג את הפרויקט שלו בנושא.