סרטון דרמטי תועד במצלמות האבטחה של חנות משפחתית בבוגוטה שבקולומביה בו נתפסה ילדה בת 14 שנלחמה מול שלושה שודדים חמושים – והצליחה להבריח אותם. בסרטון אפשר לראות את הילדה ואמה בתוך החנות, כשלפתע שלושה אנשים לבושים שחור ועם קסדות אופנוע נכנסים אל החנות בסערה במטרה לשדוד את הכסף של המשפחה. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה של החנות בדיווח של התקשורת המקומית:

אחד השודדים ניסה לסגור את תריסי החנות על מנת לנעול את הבנות בפנים, ואחר אחר נכנס פנימה והחל לספור את המזומנים שהיו בקופה. בתיעוד אפשר לראות את בת ה-14 שאחזה במצ'טה חדה מניפה אותה באוויר ומכה את השודדים איתה, בזמן שאמה דחפה אותם אל מחוץ למקום. אחרי מספר מכות חזקות שחטפו השודדים מלהב, הם ברחו מהמקום, לא לפני שירו ופצעו את האם. 

השודדים בורחים ממקום האירוע (צילום: צילום מסך יוטיוב)
השודדים בורחים ממקום האירוע (צילום: צילום מסך יוטיוב)

האם ובת ה-14 האמיצות (צילום: רשתות חברתיות)
האם ובת ה-14 האמיצות (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הדיווחים, האם נפגעה קל באירוע ובימים אלו היא מחלימה, ואילו הילדה יצאה ללא פגע. בראיון לתקשורת המקומית, הנערה סיפרה כי היא "מוכנה להגן על משפחתה בכל סיטואציה". כמו כן, לדבריה זו אינה הפעם הראשונה וגם לא השנייה בה שודדים פרצו אל החנות שלהם, לכן בת ה-14 סיפרה כי היא כבר הייתה מוכנה עם המצ'טה למקרה שאירוע מאותו הסוג יתרחש שוב.