חתול אמיץ הקריב את עצמו לטובת ביטחון משפחתו, לאחר שנלחם עם הנחש הקטלני ביותר באוסטרליה. חיית המחמד, בשם ארתור, ששייכת למשפחה המתגוררת בקווינסלנד שבאוסטרליה, שיחק עם שני הילדים בחצר הבית כשלפתע הגיח הנחש מתוך השיחים וכמעט תקף את הקטנטנים. החתול ארתור נחלץ מיד לעזרתם של הילדים וזינק על הנחש הארסי, אך לאחר מאבק קצר הוא הוכש על ידו. 

בתוך הכאוס שהיה במשפחה במטרה לפנות את הילדים, אף אחד לא הבחין בהכשת הנחש בפועל, אך זמן קצר לאחר מכן החתול התמוטט ומיד התאושש כאילו לא קרה דבר, שכן דווח כי מדובר בתופעת לוואי שכיחה. למרבה הצער, בבוקר שלמחרת משפחתו של ארתור מצאה אותו תשוש, כיוון שהארס של הנחש החל להראות את אותותיו - עד שהוא נלקח לטיפול במרפאת לבעלי חיים כבר היה מאוחר מידי. 

נחש חום מזרחי (צילום: רשתות חברתיות)
נחש חום מזרחי (צילום: רשתות חברתיות)

שירותי החירום של קווינסלנד העלו את הסיפור אל עמוד הפייסבוק שלהם בפוסט מרגש בו נכתב: "המשפחה של ארתור, שהרוסה באופן מובן לגמרי, זוכרת אותו באהבה ומודה לנצח על שהציל את ילדיהם". כמו כן, הם הוסיפו כי ארתור הגיע אל המרפאה בעבר מספר פעמים והיה אהוב מאוד על צוות העובדים. בעקבות הסיפור ההירואי, רבים הביעו את תמיכתם ברשת, כפי שכתבה גולשת אחת: "אוי ארתור, איזה גיבור קטן ואמיץ! הלב שלי נשבר איתך ועם משפחתך".