בתחילת השבוע, אישה בת 43 ניגשה אל תחנת המשטרה המקומית במחוז צ'צ'ואנגסו שבתאילנד והתלוננה כי בעלה דורש ממנה לקיים איתו יחסי מין שבע פעמים ביום. האישה העייפה, ששמה לא פורסם, טענה כי מאז שהבעל החל לצרוך "ויאגרה טבעית" העשויה מקוקוסים, ההתנהגות של בעלה, בן ה-64, והצורך בקיום יחסי מין השתנו לגמרי. 

על פי הדיווחים, האישה אמרה למשטרה כי בהתחלה היא נהנתה מההשפעה של משקה הקוקוסים, שכן לטענתה הם לא קיימו לפני כן יחסי מין זמן מה, והתגלית של בעלה חיזקה את הליבידו שלו וגרמה, לדבריה, "להתעוררות מחדש של חיי האהבה". אך עם זאת, ככל שעבר הזמן, הדחף המיני של הגבר החל לגבור.

לטענתה של האישה, ברגע שבעלה הבין את ההשפעה של מי הקוקוסים על הגברת החשק המיני שלו, הוא לא יכול היה להפסיק לצרוך את המשקה, שרכש בדוכן מקומי. כעת, האישה סיפרה כי בעלה התמכר למיץ ודורש ממנה לקיים איתו יחסי מין בתדירות גבוהה מידי. "זה לא מספיק לו שני סיבובים, גם אחרי שעשינו זאת כמה פעמים ביום הוא עדיין היה מבקש ממני לעשות זאת שוב לפני השינה", היא אמרה. 

לאחר שהסיפור פורסם בתקשורת בתאילנד, דוכן משקה הקוקוסים הוצף בגברים שהיו משוכנעים כי המיץ הוא משקה פלא של ויאגרה טבעית. וונדי פאופונפרוק בת ה-43, הבעלים של דוכן המשקאות, סיפרה כי הלקוחות היו רוכשים כמויות גדולות של המיץ ומחכים מחוץ לדוכן לראות האם יש לו השפעה על החשק המיני שלהם. "יש לקוחות שקנו 4 או 5 כוסות רק כדי לראות אם זה יגרום להם להיות כשירים כמו הגבר בן ה-64", היא אמרה. 

כמו כן, הרופא קאמפננט פורניוקי, שעובד בבית החולים המקומי, הסביר כי שתיית מי קוקוס יכולה להגביר את הטסטוסטרון הגברי וכתוצאה מכך גם את החשק המיני. עם זאת, הוא הוסיף: "עדיין צריך לבצע מחקר נוסף בעניין זה לפני שנוכל לומר את השפעותיו, אך הוא יכול להגביר את ההורמון הגברי, וזה מוכח".