כאילו שלא היו מספיק פדיחות בזום, הנה התווספה לה עוד אחת לאוסף במסגרתה חבר קונגרס במינסוטה הפך לבדיחה ברשת אחרי שלא הצליח לכבות את הפילטר שגרם לו להופיע הפוך על המסך. בזמן ישיבת הוועדה, שהתקיימה בשידור חי בעוד חלק מהנוכחים ישבו במטה הקונגרס, נציג הרפובליקנים, טום אמר, מצא את עצמו הפוך ועל רקע כחול. צפו בפדיחת הזום החדשה:

חבר הקונגרס שנתקע הפוך במהלך ישיבת זום (צילום: רויטרס)

בישיבה, שהתקיימה ביום רביעי האחרון ועסקה בעניינים פיננסיים, טום החל לדבר על הנושא, כשלפתע עמיתו לעבודה קטעה אותו על מנת לעורר את תשומת ליבו לפילטר. "אתה הפוך טום", ניתן לשמוע משתתף נוסף בדיון, וטום ענה לו: "אני לא יודע איך לתקן את זה". בזמן ששאר משתתפי הדיון ניסו לעזור לו לפתור את הבעיה, הגיע משפט המחץ: "לפחות אתה לא חתול", שהתייחס לתקרית הביזארית שהתרחשה בתחילת החודש לעו"ד רוד פונטון, שנתקע עם פילטר של חתול במהלך דיון וירטואלי. 

אחרי שחבריו לדיון צחקו על טום, שברגעים אלו בדיוק הפך לדבר הוויראלי הבא,  טום הצליח לסדר את הפילטר והסתובב בחזרה, על אף שהרקע הכחול המצויר נשאר מאחוריו. הסרטון הסתיים בקריאות עידוד של הנוכחים בדיון ששמחו על כך שטום הצליח לסדר את עצמו והדיון יכול להמשיך כרגיל. בפוסט שהעלה טום לעמוד הטוויטר שלו, הוא שיתף את התמונה שלו הפוך בזמן הדיון וכתב בהלצה: "אני לא חתול".