כריסטניה אוזטורק, בת ה-23 ממוסקבה שברוסיה, פגשה לראשונה את בעלה המיליונר, גאליפ אוזטורק בן ה-56, כשהייתה בחופשה בבאטומי שבגאורגיה. הצעירה, שילדה את בתה הבכורה כשהייתה רק בת 17, סיפרה כי היא ובעלה שואפים להביא לעולם כמה שיותר ילדים, ולצורך כך הם השתמשו במספר רב של פונדקאיות במקביל. עד כה השניים עם 11 ילדים – והיד עוד נטויה. 

 "אני לא יודעת כמה ילדים יהיו לנו בסופו של דבר, אבל אנחנו לא מתכוונים לעצור", הסבירה אוזטרק בראיון לאתר החדשות Daily Mail. לדבריה, היא שומרת על שגרת טיפול קפדנית בילדיה ודואגת שכולם ישנו בין השעות 20:00 ל-06:00 בבוקר. כמו כן, חיות בבית משפחת אוזטרק מספר מטפלות שעוזרות בגידול הילדים ורושמות כל פרט ופרט בנוגע לתהליכי הגדילה שלהם. 

בראיון אוזטרק סיפרה כי היא התאהבה בבן זוגה ממבט ראשון ותיארה אותו כ"מנטור, מדריך ונסיך האגדות – הכל באדם אחד". בנוסף, היא סיפרה כי על אף הפרש הגילאים ביניהם לבני משפחתם לא הייתה התנגדות לקשר ולעובדה שהם מתכננים להקים יחד משפחה גדולה בצורה יוצאת דופן. תחילה, אוזטרק סיפרה כי השניים תכננו ללדת תינוק מדי שנה, אך במהירות הם הבינו שיכולת הרבייה שלה לא תספיק על מנת להביא לעולם את כמות הילדים שירצו. לכן, השניים החליטו לשכור אמהות פונדקאיות, שעולות כ-9,700 דולר (כ-30 אלף שקלים) פר היריון. 

כל הפונדקאיות הפוטנציאליות עוברות ייעוץ וחותמות על הסכם משפטי שהוכן מראש על ידי בני הזוג. על פי הקריטריונים, רק נשים צעירות שכבר חוו היריון אחד לפחות והן ללא כל הרגל רע או עבר שיכול לאיים על בריאות התינוק, יכולות להתקבל לתפקיד. מה שכן, הזוג אוזטרק לא מכיר באופן אישי את האמהות הפונדקאיות והתהליך נערכה בליווי של מרפאת הפונדקאות בבאטומי. כמו כן, אם המשפחה לא שוללת כניסה נוספת להיריון, אך טענה כי המצב "לא ריאלי" כשהיא עסוקה בלגדל את שאר ילדיהם.