לכבוד יום האהבה שחל בתחילת השבוע, חברת התעופה הרוסית S7, בשיתוף עם שירות חיפושי טיסות Aviasales, הוציאו לפועל הגרלה יוצאת דופן. לטיסה, שהוקדשה למען האהבה, הוגרלו 27 זוגות כרטיסים עבור זוגות שרצו לשבור שגרה ולקיים דייט רומנטי באוויר. בין הזוכים היו אידה וטימופיי שהחליטו לנצל את ההזדמנות ולהפוך את הטיסה הרומנטית לטקס חתונה מרגש. צפו בטקס החתונה על סיפון המטוס:

טקס חתונה על סיפון מטוס בשמי רוסיה (צילום: רויטרס)

לדבריה של אידה, השניים רצו להימנע מטקס שגרתי, שבימי הקורונה גם נאלץ להיות מצומצם. בני הזוג שמעו על ההגרלה והחליטו לנסות לזכות בטיסה בטענה כי אם הם יזכו הם יתחתנו על המטוס – וכך קרה. הזוג בר המזל זכה להיות בין 27 זוגות הכרטיסים שיטוסו והחתונה יצאה לפועל על סיפון המטוס שטס מהעיר קלוגה אל מוסקבה כ-160 קילומטר באוויר. 

בסרטון המרגש מטקס החתונה אפשר לראות את טימופיי ואידה לבושים כחתן וכלה במסדרון המטוס, כשסביבם צלמים, הדיילות ושאר הנוסעים. איש צוות הבקרה של המטוס היה זה שהכריז על הזוג המאושר כעל בעל ואישה, ואחרי החלפת טבעות ונשיקה (עם מסכות), אידה השליכה לאחור את הזר למזל טוב. על אף שהייתה סופת שלגים והטיסה התעכבה, לבסוף הטקס עבר חלק והשניים עלו על המטוס כרווקים וירדו ממנו כזוג נשוי.