סרטון קשה לצפייה הופץ הבוקר (חמישי), במסגרתו שני אזרחים ירדניים שמעו קול בכי של תינוק בן יומו שבקע מתוך ערימת אשפה. בתיעוד המחריד השניים עקבו אחרי קול הבכי קורע הלב והצליחו לפענח שקול התינוק הגיע מתוך שקית זבל שחורה אטומה. כאשר השניים התקרבו ופתחו בעדינות את השקית, הם הזדעזעו לגלות שאכן היה מדובר בתינוקת שהושלכה לפח. צפו בתיעוד **קשה לצפייה**

תינוקת בת יום נמצאה בתוך שקית בפח זבל בירדן (צילום: עמר אסאדי)

ככל הנראה התינוקת הייתה בת מספר שעות ספורות, שכן היא אינה הייתה שורדת יותר מזה בתוך השקית בלי אוויר, אוכל או מים. בסרטון נוסף, שלא פורסם, אפשר לראות את התינוקת מחוץ לשקית הזבל, כאשר שני התושבים שמצאו אותה עטפו אותה בשמיכה ורודה והניחו אותו על כרית רכה. "שאלוהים ישמור עלייך", שומעים את אחד הנוכחים בסיטואציה אומר לילודה. כמו כן, טרם פורסמו פרטים נוספים על הפרשה המחרידה וככל הנראה זהותם של התינוקת ובני משפחתה עוד נמצאים בבדיקה.

בתחילת החודש, פורסם תיעוד מזעזע מרחובות סין, בו אפשר היה לראות אישה שיצאה מבית החולים לאחר לידתה ומיד השליכה את בנה התינוק אל פח אשפה. כפי שדיווחנו, האם אותרה מאוחר יותר והודתה כי נטשה את בנה על מנת להסתיר ממשפחתה שנכנסה להיריון.