סרטון קורע לב של כלב שהפגין סולידריות וחברות אמיתית כלפי כלבה אחרת שנפגעה בתאונת דרכים, תועד בשבוע שעבר והפך לוויראלי ברשת. בסדרת סרטונים שהועלתה לעמוד הפייסבוק של Alisson Viana, מסאו פאולו שבברזיל, אפשר לראות את הכלב הזכר מנסה להחיות את חברתו הטובה שנותרה מוטלת על הכביש אחרי שנפגעה מרכב וננטשה. הסרטון המרגש ששבר את הרשת:

הכלב מלווה את חברתו הטובה שנדרסה במשך כל הלילה (צילום: מתוך פייסבוק)

אחרי לילה ארוך בול הכלב לא זז מהכלבה הפגועה, למרבה המזל, הכלב משך את תשומת ליבם של העוברים והשבים וגרם לכך שהכלבה הפצועה תפונה לחדר ניתוח במקלט לבעלי חיים,  Adota Iguato. נציגיה של העמותה אספו את הכלבה למחרת בבוקר שאחרי התאונה, ובראיון לתקשורת המקומית הווטרינרית, מרינה אסונקאו אמרה: "לא הצלחנו ללכת למקום באותו הערב כיוון שכל הווטרינרים שלהם לא היו זמינים. אבל ביום שני בבוקר קיבלנו חדשות ששניהם עדיין באותו המקום ונסענו מיד לאסוף את הכלבה". 

בהמשך הראיון אוסנקאו הוסיפה: "הכלב נשאר לצידה לאורך כל הזמן, ליקק אותה והעביר את כפות רגליו על גופה, כאילו ניסה להחיות אותה". לדבריה, גם כשהם העלו את הכלבה לרכב הוא קפץ פנימה וליווה אותה עד למרפאה, שם השניים קיבלו טיפול ואוכל חם. כמו כן, דווח כי הכלבה עדיין לא מצליחה ללכת מאז התאונה ובקרוב היא תטופל על ידי אורטופד שיקבע האם היא סובלת משברים בצלעות או בעמוד השדרה. 

כמו כן, נכון לעכשיו צמד הכלבים זכה לבית זמני, בעוד החיה הפצועה עדיין זוכה לטיפול. בראיון אוסנקאו סיפרה כי ייתכן והכלבים אולי אחים. "הם חייבים להיות באותו הגיל, בין תשעה חודשים לשנה, ותארנו לעצמנו שעל פי האכפתיות שהפגין הכלב השני הם כלל הנראה מכירים טוב". בימים אלו נפתח קמפיין לסיוע כספי בהמשך הטיפול בכלבה המרגשת.