בני זוג ממרכז הארץ, שנשואים כבר למעלה מ-20 שנה עם ילד משותף, חיו אורח חיים שכלל טיולים בכל העולם, מסעדות יוקרה ומכוניות מפוארות, אלא שמתחת לפני השטח האדמה רעדה. לטענת הבעל, מאז ומעולם האישה הייתה "קולנית והמונית" וגם צחוקה המתגלגל הפך לשם דבר, אלא שבבקשה לגירושין הוא חשף כי זה לא לגמרי מצא חן בעיניו. 

"הצחוקים הקולניים האלו הוזילו כל מפגש שהיינו בו, הם הפכו לסימן ההיכר של אשתי וכתוצאה מכך נגרם לי נזק תדמיתי שהביא לניתוק קשרים עם לא מעט אנשים שהיו בחברתנו לאורך העשור האחרון", טען הבעל. השיא היה לפני מספר חודשים, כאשר בני הזוג היו בדרכם לצימר בצפון יחד עם עוד שלושה זוגות חברים. תוך כדי הנסיעה, האישה שוחחה עם אחת מחברותיה והחלה לצחוק בקולי קולות, ולטענתה, היא חוותה אלימות מילולית וכמעט פיזית מבעלה. 

לדבריה של האישה, כפי שטענה עורכת דינה שרין סולן, הבעל הגיב בחריפות, הרים את קולו ולא היה רחוק מלהרים עליה יד. "הבהלה גרמה לאישה לבקש מבעלה להסתובב בחזרה אל ביתם, אך כשסירב היא ביקשה לעצור בצד וחזרה במונית", סיפרה עו"ד סולן. בשלב זה, הבעל חזר על עקבותיו והשניים הבינו שאין טעם שימשיכו לחיות יחד. 

האישה, שמסכימה לגירושין, טוענת: "זכותי לצחוק איך שאני יודעת וכמה שיותר. עדיף מלשבת כמו צנון, כמו בעלי, ולהתמרמר על החיים". כמו כן, בימים אלו מתקיים הליך הגירושין בין השניים, במסגרתו האישה דורשת את הכתובה, שעומדת על סך רבע מיליון שקלים, ומחצית מהרכוש שצברו יחד במשך השנים.