תמונה של גבר בן 24 ואישה בת 85, כשהם לבושים בבגדי חתן וכלה, הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות בימים האחרונים, אך מאחוריה מסתתר סיפור מרגש. האישה המבוגרת, טאנג, בילתה את מרבית חייה בטיפול בתינוקות שננטשו ברחובות סין או בבתי החולים המקומיים, ומשנת 1983 היא ובעלה שימשו כמשפחת אומנה ולאחר מכן נהגו לשלוח את הילדים אל מוסדות הרווחה. 

טאנג וששת ילדיה המאומצים (ג'אנג מימין) (צילום: רשתות חברתיות)
טאנג וששת ילדיה המאומצים (ג'אנג מימין) (צילום: רשתות חברתיות)

ג'אנג, בן ה-24, סיפר בראיון לאתר החדשות Oriental Daily, כי כאשר היא הייתה מאמצת תינוקות חלשים פיזית היא הייתה מאמצת אותם בעצמה ומטפלת בהם כאילו היו ילדיה, וכך קרה לו. ג'אנג הוא אחד משישה תינוקות נטושים שאומצו על ידי טאנג, שחיו בביתה בנוסף לחמשת ילדיה הביולוגיים. עם משפחה מרובת ילדים שכזו, לזוג ההורים היה קשה לכלכל את המשפחה, אך במזל אנשי כיבוי האש במחוז בו חיו שמעו כל מצבם והחליטו לסבסד את שכר הלימוד של ג'אנג ואחת מאחיותיו. 

בעקבות כך, ג'אנג הצטרף לצבא הסיני כלוחם אש והצליח לחסוך כסף על מנת לעזור למשפחתו ו"לפנק" את אמו המאמצת. "טאנג תמיד אהבה להיות יפה ולהתגנדר אך היא לא יכלה להרשות לעצמה כי היא נאלצה לטפל במשפחה. היא אפילו מעולם לא לבשה שמלה", סיפר ג'אנג. כמו כן, על מנת לשמח את אמו המאמצת, הוא החליט לערוך חתונה מחדש בין טאנג לבעלה, אלא שמסיבות רפואיות הוא לא הצליח להגיע. 

לבסוף, על מנת לא לצער את אמו, ג'אנג החליט לקיים את טקס הנישואין ונישא לאמו המאמצת בטקס חגיגי שגרם לה להרגיש מאושרת ומעושרת. לכבוד הטקס, הצעיר החליט ללבוש את מדי הצבא שלו, ולדבריו, המשאלה שלו היא שהוא יוכל להמשיך ולטפל בה עוד הרבה שנים.