שני תאומים זהים הפכו לראשונים בעולם שעברו שינוי מין יחד ועכשיו הם זוג תאומות בעצם. מילה פיבי דה רזנדה וסופיה אלבוקרק, בנות ה-19 מלומנאו שבברזיל, סיפרו לתקשורת כי "מעולם לא הרגישו בנים" ואחרי שנים של התלבטות בוצע הניתוח לשינוי מין בהפרש של יום אחד מהשני, וכך בדיוק כמו לידה מחדש, שני הזכרים הפכו לנשים יפיפיות. 

על פי הדיווחים, מילה וסופיה גדלו יחד כתאומות זהות ומאז ומעולם תמיד עשו הכל יחד, וההחלטה שלהם לעבור ניתוח לשינוי מין לא הייתה חריגה בעיני משפחתן. השתיים תמיד התנהגו כמו נשים וטענו שהן רוצות להיות כאלו, "תמיד אהבתי את גופי, אך לא אהבתי את איברי המין שלי", סיפרה מילה. לדבריהן, הניתוח גרם להן להגשים את חלומן ולהוציא החוצה את מה שהרגישו בפנים כל השנים. 

"בתור ילדים היינו יושבות ומתפללות שאלוהים יהפוך אותנו לילדות", סיפרה מילה והוסיפה: "כשקמתי מהניתוח הבנתי שהחלום שלי סוף כל סוף התגשם". עם זאת, השתיים סיפרו כי לאורך השנים הן סבלו מבריונות ואלימות בשל היותן נשיות. "אנחנו חיות בסביבה טרנספובית ובבית ספר זה היה מאוד קשה. עד היום אנחנו סובלות מצלקות רגשיות וההורים שלנו חיים שפחד שיתעללו בנו", אמרה סופיה. 

כמו כן, מילה וסופיה סיפרו כי תחילה הן תכננו לנסוע לתאילנד על מנת לעבור את הניתוח, אך הם שמעו לבסוף על מרפאה פרטית שמבצעת ניתוחי שינוי מין ובעזרת סבא שלהן, שמימן את הניתוחים, והתמיכה של הוריהן הן עשו זאת. כמו כן, סופיה גם אימצה את שם משפחתו של הסב כאות תודה על העזרה הכלכלית. השתיים סיפרו כי הן שואפות שיהיה לכל אחת מהן משפחה וילדים בעתיד, והן גם שואפות לעזור לטרנסג'נדרים להילחם על חלומותיהם.