טרגדיה מחרידה התרחשה ימים ספורים לפני החתונה בדניפרו שבאוקראינה, במסגרתה החתן המיועד ירה בטעות על כלתו לעתיד. החשוד, דימיטרי בן ה-44, רצה להשוויץ בנשק החדש שלו בפני חברו הטוב, אלא שבטעות הוא ירה על ארוסתו טטיאנה בת ה-37 וגרם למותה. ילדיה של הכלה, מנשואים קודמים, היו בחדר הסמוך בזמן האירוע ושמעו את המתרחש.

על פי הדיווחים, בני הזוג שהו בביתם יחד עם חברם, אלכסיי קונדראטב, ובשלב מסוים שלושתם הלכו אל חדר השינה של הזוג על מנת שדימיטרי יוכל להראות את רובה הציד החדש שלו. "דימיטרי החזיק את הרובה בגובה האגן שלו, עם אצבעו הימנית על ההדק, כשהוא שם לב שהקנה מופנה אל עבר טטיאנה", סיפר קונדראטב. 

טטיאנה ודימיטרי  (צילום: רשתות חברתיות)
טטיאנה ודימיטרי (צילום: רשתות חברתיות)

מיד כשדימיטרי התכוון להזיז את הרובה, השתחרר הכדור לגמרי במקרה וגרם למותה של טטיאנה, שדיממה על הרצפה. שני בניה של הנרצחת, בני ה-13 וה-11, רצו מיד אל חדר השינה וראו את אמם הפצועה, ומיד מיהרו לקרוא לשכנים לעזרה. "טטיאנה שכבה על הרצפה בתוך בריכת דם וכשהפרמדיקים הגיעו למקום הם קבעו מיד את מותה", סיפרה לודמילה מיכאלוב השכנה. 

כמו כן, המשטרה המקומית פתחה בחקירה ונפתח תיק פלילי נגד דימיטרי שנמצא בימים אלו במעצר. דוברת המשטרה, אנה סטראצ'בסקה, אמרה: "החשוד טוען שירה בטעות וכי הוא רכש את הנשק על מנת להגן על משפחתו, שכן הם חיו בשכונה מסוכנת". כמו כן, חבר טוב של דימיטרי סיפר כי כל ההכנות לקראת החתונה כבר נעשו וכי השניים היו מאוהבים וציפו להפוך לבעל ואישה.