אלכס בונילה, בן ה-51 ואב לחמישה מפלורידה, ארה"ב, גילה כי אשתו מנהלת רומן מאחורי גבו עם השכן שלהם ובחר לעשות מעשה קיצוני על מנת לגרום לו לשלם על כך. על פי הדיווחים, בונילה טוען כי אינו היה מודע לסיטואציה וכי הוא פעל באימפולסיביות ואפילו לא זוכר שעשה זאת, אלא שהשכן זוכר זאת טוב ומאוד ומשתקם עד היום מהתקיפה, שקרתה בחודש יולי האחרון. 

אלכס בונילה, הנאשם (צילום: Gilchrist County Sheriff's Office)
אלכס בונילה, הנאשם (צילום: Gilchrist County Sheriff's Office)

 בית המשפט בפלורידה מאשים את בונילה, שהיום חי עם אישה אחרת, כי הלך לבית השכן, איים עליו באקדח והורה לו להסיר את תחתוניו. הקורבן באירוע טוען כי הוא נאלץ להיכנס כבול אל חדר השינה שלו, לפני שבונילה אמר לו: "אתה לא הולך למות, אבל את זה אתה לא תשכח בחיים", לפני שהשתמש בכפפות גומי וקשר סביב איבר המין של המאהב, במטרה לעצור את זרימת הדם. 

עוד דווח כי כשבונילה עזב את בית הקורבן, הוא הוסיף ואמר: "זה מיועד לכל הנשים שקיימת איתן יחסים. ואם תנסה להתקשר למשטרה אני אחזור ואגמור את העבודה". כמו כן, ההערכה היא כי בתו הבכורה של בונילה צפתה באירוע, שהתרחש כחודשיים אחרי שהוא תפס את אשתו מקיימת יחסי מין עם השכן. 

בדיון בבית המשפט, שהתקיים הבוקר (חמישי), הקורבן סיפר כי היכולת שלו לקיים יחסי מין, או להטיל את מימיו, נמנעו ממנו וכי לעולם לא תהיה לו תחושה יותר באיבר המין. לעומת זאת, בונילה טוען כי אינו זוכר את האירוע וכי הוא ככל הנראה הדחיק אותו. לבסוף, בית המשפט קבע כי בונילה יואשם בחטיפה, פריצה, איומים בנשק קטלני ותקיפה חמורה, ובאשמת אלו נגזרו עליו 30 שנות מאסר.