כל כך הרבה פספוסים יכולים להצטבר כשמשדרים בשידור חי, במיוחד שמדובר בתוכניות חדשות בפריים-טיים. אז לכבוד חג הפורים שאנו חוגגים בימים אלו, חברות החדשות של ערוץ 13 וערוץ 12 ריכזו עבורנו את כל הפדיחות הכי גדולות שקרו למנחים ולכתבים, וזה קורע מצחוק. צפו בלקט הפספוסים של חברת חדשות 13:

הפדיחות הכי גדולות שקרו בשידור חי (צילום: חדשות 13)

עם כל השדרנים שהתבלבלו, הכתבים שלא בדיוק שמעו מה אומרים להם באוזניות, והאנשים שהתפרצו לשידור ודאגו למשוך את תשומת הלב של הצופים, יש גם כמה פדיחות בלתי נשכחות. פרופסור דוידוביץ', שהתראיין בחדשות  13 לליאור קינן, נרדם באמצע שידור – לא פעם אחת, אלא פעמיים. צפו בלקט הפספוסים של חברת חדשות 12: 

גם כתב חדשות ערוץ 13, יוסי אלי, ששידר מהשלג בירושלים, הפך לבדיחה אחרי שספג כמות נכבדת של כדורי שלג שזרקו עליו הקטנטנים שהגיעו לשחק באזור. אלה איילון הפכה לאיילה חסון, אמנון לוי לעודד בן עמי, ומתן חודורוב פשוט לא הצליח לקרוא את הפרומטר, אבל כל אלה מתגמדים ליד שדר החדשות שהותקף בשידור חי על ידי חתול. 

גם בחברת החדשות של ערוץ 12, נצברו לא מעט פספוסים מצחיקים, ולא, אנחנו לא מדברים רק על הפדיחה האייקונית של דנה וייס שהביכה את כתב איחוד האמירויות בזמן החתימה על הסכם הנורמליזציה. מתן יעקב, החזאי, נחנק משלג בזמן השידור, כולם הסתבכו עם המסכות, ואפילו לירון זייד בלע זבוב באולפן. אז לכבוד חג הפורים, אין כמו לצחוק קצת על כל הפדיחות הכי טובות, שאי אפשר היה להתעלם מהם, והסרטונים האלו הם בהחלט גאוניים.