הכלב האנטר מסוג שיבה בן השמונה, שחי עם בעליו באדמונטון שבקנדה, פיתח יכולות ציור מדהימות ובעליו החלה למכור את הציורים שלו ברחבי העולם. בעליו של האנטר, דניס לו, סיפרה כי בעבר הם ניסו ללמד אותו פעילויות חדשות, והיכולות האומנותיות של הכלב פשוט פרצו החוצה. רבים מכל העולם כבר התאהבו בו ובאומנות המופשטת שהוא מייצר, והוא גם מכניס כסף לא רע בכלל. צפו בכלב האנטר מצייר: 

"הוא תמיד היה כלב מאוד אנרגטי ונהנה ללמוד תרגילים חדשים", סיפרה לו והוסיפה: "הוא היה זקוק לגירוי כלשהו והחל להשתעמם ומפה לשם הגענו למצב שהוא מצייר". כמו כן, הציורים של האנטר נמכרים באתר אינטרנט תמורת 75 דולר קנדי (כ-200 שקלים) פר ציור, והביקוש רק הולך וגדל. לדבריה של לו, אנשים שאלרגיים לכלבים או שאיבדו את חיות המחמד שלהם מתנחמים בציורים של האנטר, שנמכרו כבר למדינות באסיה, אירופה ואמריקה. 

לו סיפרה כי בדרך כלל האנטר ניגש אל המכחול כשהוא מעוניין להתחיל לצייר, אך הכלב המפונק לא מאוד אוהב להתלכלך. לו נוהגת לטבול את המכחול בצבעים, והאנטר אחראי על הציור עצמו. "הוא אוהב להיות נקי ומסודר ולכן למעשה יצרנו תבנית קטנה של כפות רגליו על מנת שנוכל להשתמש בה כחתימה שלו על הציורים", סיפרה לו.