יום החתונה הוא היום היחיד בחייה של כל אישה בו היא יכולה להיות בטוחה שכל העיניים יהיו נשואות אליה, אלא שבמהלך סרטון מטקס חתונה, שהפך לוויראלי בטיקטוק, הדברים היו קצת אחרת. לרוע מזלה של הכלה, בעלה הטרי החליט להפוך את טקס זריקת הזר להצעת נישואין עבור חברו הטוב שחיכה לרגע המושלם, ובמקום זאת גנב את כל תשומת הלב מהזוג המאושר. צפו בהצעת הנישואין שהתקיימה בעיצומה של חתונה: 

@laiivve

when your bestmate proposes at your wedding ##fyp ##wedding ##suprise ##foryoupage ##foryou ##lovestory

♬ original sound - Laiven

בסרטון הטיקטוק, שנצפה כחצי מיליון פעמים, אפשר לראות את טקס החתונה של בני הזוג מסידני שבאוסטרליה, קטרין ולביאן, ברגע בו הכלה מתכוונת להניף את זר הכלולות שלה אחורה. בדיוק ברגע הזה, לפני שהיא משליכה את הזר, היא מסתובבת ומעניקה אותו לאחת מהאורחות בחתונה. כשהבחורה המופתעת קיבלה את הזר לידיה, היא הסתובבה אחורה וראתה את בן זוגה, השושבין בחתונה, כורע ברך. 

כמובן שהצעירה הסכימה להצעת הנישואין וענדה על אצבעה את טבעת האירוסין שלה, אך בזמן שהחתן והכלה והמאורסים הטריים חגגו – משתמשי הטיקטוק הזדעזעו. "את מחכה כל חייך ליום החתונה שהוא רק שלך, רק כדי שמישהו אחר יגנוב את ההצגה. אני חברה טובה אבל לא הייתי מרשה את זה בחיים", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "אם מישהו עושה את זה בחתונה שלי אני מרימה ידיים!". 

בשיחה שערך החתן עם אתר החדשות Daily Mail, הוא הסביר כי הוא בסך הכל רצה לחלוק את כמה דקות מהיום המאושר בחייו עם החבר הכי טוב שלו. "זה היה רגע קסום, לא קרה כלום אם הקדשנו שתי דקות מכל תשומת הלב שקיבלנו באותו יום גם לזוג חברים שלנו", הוא אמר.