סטודנטית צעירה, שקונה מידי שבוע כרטיס הגרלת לוטו, מסמנת בכל שבוע מחדש את אותם המספרים בתקווה שיום אחד היא תצליח להתעשר. ביום שישי האחרון, נערכה ההגרלה כהרגלה, אך הפעם סוף כל סוף המספרים הזוכים תאמו לסדרת המספרים הקבועה של רייצ'ל קנדי בת ה-19 מהרטפורדשייר שבבריטניה. אך עם זאת, רק דבר אחד מנע ממנה לקבל את הפרס – ולא תאמינו עד כמה זה מאכזב. 

קנדי סיפרה לאתר החדשות Daily Mail כי היא "השתגעה מרוב התרגשות" אחרי שפורסמו תוצאות ההגרלה האחרונה שנערכה במדינה. היא הייתה כל כך קרובה לזכות בכ-182 מיליון ליש"ט, אלא שמרוב עומס המבחנים והעבודות, היא פשוט שכחה לרכוש את הכרטיס השבועי שלה. לדבריה של קנדי, רק כאשר היא התקשרה לאשר את זכייתה נאמר לה שהיא כלל לא רכשה כרטיס באותו השבוע.

גם בן הזוג של קנדי, ליאם מקרוהן, התאכזב מההפסד האכזרי ושיתף את ההחמצה הכואבת של המיליונים בעמוד הטוויטר שלו. "דווקא כשהגברת שלך מחליטה שלא לשחק בהגרלת היורומיליונס... וכל שבע המספרים הרגילים שלה עולים", כתב מקרוהן וצירף תמונה של כרטיס הגרלה מהשבוע שעבר, בו כל המספרים תאמו לכרטיס הזוכה של השבוע. 

בראיון לאתר LabBible קנדי אמרה: "הכל קורה מסיבה כלשהי, אנחנו לא עשירים או עניים יותר ממה שהיינו הבוקר. אני פשוט מקווה שהכסף יגיע למישהו שזקוק לו נואשות. למרות שזה עצוב, אני חושבת שנתגבר על זה די מהר". עוד דווח כי הזוכה באותה ההגרלה היה אדם משוויץ שלקח את כל הקופה.