אם בדרך כלל הצעת נישואין מתועדת על ידי מצלמה נסתרת או חברים שעומדים נרגשים מהצד, הפעם המאורסת הטרייה בעצמה תעדה את האירוע, ללא ידיעתה. תגובתה המצחיקה של הצעירה, שהסריטה את הרגע המרגש לגמרי במקרה, הפכה לוויראלית ברשת וצברה למעלה מעשרה מיליון צפיות. צפו בהצעת הנישואין מנקודת המבט של המאורסת הטרייה:

@mikaylamarieeeeee

##fyp ##weddingproposal ##2021wedding ##foryou ##foryoupage

♬ original sound - Mikayla Atkinson

בסרטון בעמוד הטיקטוק של מיקיילה אטקינסון, אפשר לראות את בן זוגה יושב לידה בחגיגות יום ההולדת ה-33 שלו, כשהוא מוקף בחבריהם ומשפחתם. מבלי שאטקינסון בכלל יודעת, האירוע שכולם התכנסו עבורו הוא טקס הצעת הנישואין, אך האורחים התנהגו בטבעיות והצליחו לשמור את הסוד, עד הרגע בו בן זוגה התבקש להביע משאלה. ועכשיו מנקודת מבט אחרת:

@mikaylamarieeeeee

##fyp ##foryoupage ##forever ##weddingproposal ##wedding ##viral ##areyoukiddingme ##imsorryforcursing ##2021 ##areyoufuckingkiddingmerightnow

♬ original sound - Mikayla Atkinson

אחרי שבן זוגה נשף על הנרות וביקש משאלה לכבוד יום ההולדת שלו, כולם החלו לשיר לכבודו ושאלו אותו מה הוא ביקש במשאלת יום ההולדת שלו. אטקינסון לא תיארה לעצמה שהתשובה לשאלה הזו תהיה שהוא יקום ממקומו, יכרע ברך וישלוף טבעת. "אני רוצה לערוך חתונה בשנת 2021", אמר בן זוגה של אטקינסון שהגיבה בהלם ואמרה: "אתה צוחק עליי עכשיו?". 

בסרטון נוסף, אטקינסון העלתה את הזווית הנוספת של האירוע, אותה צילמה אחת מהמשתתפות בחגיגה. בתיעוד הנוסף אפשר לראות את תגובתה המרגשת, לאחר שהשליכה את הטלפון על הספה, והחזיקה את ראשה בפליאה. הגולשים הנרגשים אהבו את רעיון ההצעה ואף צחקו על התגובה הלא שגרתית של אטקינסון, שללא ספק הופתעה.