לפעמים כדי להיות יצירתיים ומפתיעים, צריך לצאת מאזור הנוחות ולעשות מעשים קיצוניים. גבר אחד מארה"ב, שרצה להפתיע את אהובתו בהצעת נישואין בלתי נשכחת, החליט לעשות זאת בעיצומה של צניחה חופשית כשהם מרחפים באוויר אלפי מטרים מעל הקרקע. הסרטון של הצעת הנישואין, שתועד במצלמת גו פרו שאחז הבחור, הפך לוויראלי בכל הרשתות החברתיות. צפו בהצעת הנישואין באוויר: 

@wingmanskydive

My girlfriend had no idea what I was planning. I decided the best place for her ring would be in my mouth so she couldn't see ##marriage ##skydive

♬ Ride It - Regard

חובב האקסטרים, שזוהה בשמו הפרטי ריי, החליט להפתיע את זוגתו, קייטי, ונשא עימו אל השמיים את טבעת הנישואין. בזמן הקפיצה, ועד רגע ההצעה המרגשת, ריי אחז בטבעת בפיו על מנת שיוכל לתפעל את הקפיצה ופתיחת המצנח בצורה מושלמת. רק אחרי שהם התאזנו באוויר, ריי הוציא את הטבעת מפיו ואמר: "אני אוהב אותך. תתחתני איתי?".

קייטי הנרגשת מיד צרחה מרוב אושר, והצופים יכלו לדעת שהיא הסכימה בזכות הצעקה של ריי: "היא אמרה לי כן!". את כל האירוע ריי תיעד בעזרת מצלמת הגו פרו שלו, ועל אף החשש שהטבעת או המצלמה יפלו, הכל עבר חלק. הסרטון הועלה לעמוד הטיקטוק והאינסטגרם של ריי, שעובד בתור מדריך צניחה, וזכה ללמעלה משלושה מיליון צפיות, ואפילו לבדיחה בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון.