זוג הייטקיסטים ממרכז הארץ, שנישאו לפני כעשור, הביאו לעולם יחד שני ילדים ודווקא שרדו את תקופת הקורונה בצורה לא רעה. לפני כשבועיים החלה רעידת האדמה בחייהם של השניים, במסגרתה הבעל הודיע כי אינו יתחסן נגד נגיף הקורונה, ובתגובה האישה נקטה בצעד קיצוני ועזבה את הבית יחד עם שני ילדיהם.

במכתב ששיגר הבעל, באמצעות עורכת דינו שרין סולן, הוא הסביר כי "הוא אדון לעצמו ולגופו ואיש לא יכול לכפות עליו להתחסן, לא במקום העבודה ולא בבית". כמו כן, גם ברית הנישואין לדבריו אינה מחייבת אותו לעשות בגופו דברים שהם בניגוד לדעתו, אמונתו, רצונו ויכולותיו. כמו כן, הסתבר כי האישה דרשה מבעלה להתחסן בשתי הזדמנויות שונות, כפי שהיא התחסנה. 

לדבריה של עורכת הדין סולן, האישה אפילו לא קיימה איתו דיאלוג כלשהו בנושא, וגם אחרי שסירב והסביר את סירובו ואף הבהיר כי יהיה מוכן להתגורר בחדר אחר בבית היא החליטה כי היא עוזבת את הבית ללא הודעה מוקדמת. "אין לי אלא לחשוב שהסירוב שלי להתחסן הוא רק תירוץ עבורה לעזוב את הבית", הסביר הבעל. כמו כן, הוא הסביר במכתבו כי אם אשתו התחסנה, אין לה כל סיבה לחשוש מאלה שאינם מחוסנים. 

עו"ד סולן הבהירה כי במידה והאישה לא תחזור עם הילדים אל ביתם המשותף, הבעל יפתח בהליך גירושין ויבקש להכריז עליה כעל מורדת. במכתב התגובה של האישה היא טענה כי היא אינה חוששת לעצמה כפי שברור לכולם, אך היא חוששת לילדיה שלא יכולים לקבל את החיסון בשל גילם הצעיר, לכן היא לא תחזור להתגורר עם בעלה באותו הבית עד שיתחסן. הארכה לאישה ניתנה עד לאמצע החודש.