משפיענית האינסטגרם, רפה אל-ימי, בעלת מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, קיבלה ביקורת חריפה מבעלה ובני משפחתה על התוכן שהיא מעלה לאינטרנט ואף נטען בבית המשפט כי "אינה אם ראויה". על פי הדיווחים, אל-ימי איבדה את המשמורת על ילדיה לאחר שבעלה אמר לבית המשפט בערב הסעודית כי הקעקועים והשיער הירוק שלה לא מאפשרים לה להיות אמא. 

קרובי משפחתה של אל-ימי, שעוסקת בכושר, יופי ואורח חיים בריא, טענו כי היא מביישת אותם בפעילות המקוונת שלה ועל פי החשד היא נחטפה בידי משפחתה. אחרי מספר ימים בהם לא הראתה כל פעילות ברשתות, החלו להסתובב ברשת שמועות בנוגע להיעלמותה תחת ההאשטג #IsRefaKilled?. כמו כן, כל עמודי הרשתות שלה, בטיקטוק, אינסטגרם והטוויטר הוסרו. 

עם זאת, מאוחר יותר אושר כי היא הועברה על ידי משפחתה מדירתה, אך המשטרה המקומית עצרה את רכבם וארבעה אנשים נעצרו באירוע. כמו כן, הרשויות בערב הסעודית דיווחו כי אל-ימי נמצאת בימים אלו במקום בטוח והיא מטופלת על ידי שירותי הרווחה. פעילה חברתית מקומית, לינה אלחתולול, הביעה את דאגתה ברשת וכתבה: "רפה היא אישה עצמאית וקרוביה הגברים לא אהבו את זה וחטפו אותה". 

כמו כן, לפני שנחטפה בעלה של רפה הגיש תביעה לבית המשפט המקומי בטענה כי אשתו אינה כשירה להיות אם ילדיהם, שכן היא בעלת קעקועים וצבע ירוק בשיער. כמו כן, לא דווח מי היו ארבעת האנשים שנעצרו בעקבות חטיפתה והאם מדובר בקרובי משפחה או בעלה.