שני גברים, בעלי עמודי אינסטגרם ויראליים, ערכו התערבות ברשת במסגרתה המפסיד מבצע ניתוח להשתלת חזה. שני הצעירים, יפרסון קוסיו וג'ואן לופז, שחיים בקולומביה, טענו ברשת כי מי מביניהם שיצליח להגיע קודם לשלושה מיליון עוקבים  יבצע את הניתוח. לפני כשבועיים הוכרז על האתגר ההזוי, אך התברר כי העוקבים דווקא אהבו את הרעיון ובמהרה נצברו בעמוד של קוסיו כ-3.5 מיליון עוקבים.

למרות הזכייה של קוסיו, שני כוכבי הרשת החליטו לבצע יחד את הניתוח "בשביל הכיף". בסרטון שהועלה לעמוד האינסטגרם של קוסיו, אפשר לראות את הגבר השרירי והמקועקע שוכב על שולחן הניתוחים, בזמן שהצוות הרפואי התכונן לביצוע הניתוח. בהמשך הסרטון אפשר לראות את הרופא מכניס מתחת לעורו של קוסיו את שתלי הסיליקון ולאחר מכן תופר אותם בפנים. 

בסרטון נוסף שהועלה, קוסיו התגרה במעריציו ולבש חזייה ורודה, לפני שחשף בפניהם את החזה החדש שלו. "אני באמת חושב שזה יכול להיות מעניין, רק תארו לעצמכם שאני אהיה זקן ואוכל לומר לאנשים שפעם אחת הפסדתי בהתערבות ועשיתי השתלת חזה", אמר קוסיו באחת הסרטונים שלו. כמו כן, שני הצעירים סיפרו כי הם מתכוונים לשמור על החזה החדש שלהם למשך כשבוע, לפני שיגשו שוב אל המנתח הפלסטי שיסיר את השתלים.