שני תאומים בני חמש, מהעיירה נקהון סי טמרט שבתאילנד, נאלצו להינשא זה לזו בביתם, בטקס שנערך ביום שישי האחרון. הוריהם של התאומים, וירסאק בן ה-31 ואשתו  רוואדי בת ה-30, מאמינים בתורת הבודהיסטים, במסגרתה לכל אדם שנולד יש "קארמה" שמלווה אותו מחייו הקודמים. על פי הוריהם, התאומים וושירוויט ורינרדה, היו אוהבים שהיחסים ביניהם נגמרו לפני שהספיקו להתחתן. צפו בטקס החתונה של התאומים בני החמש: 

במטרה "להפיג את המזל הרע", זוג התאומים נאלץ להינשא, ואם לא "חייהם יהיו רדופים מהגלגול הקודם שלהם". בטקס, שנערך עם חברים קרובים ובני משפחתם, אמם אמרה: "אני מרגישה כל כך ברת מזל שיש לי תאומים, אבל אני חוששת שיש משהו שמלווה אותם מחייהם הקודמים. האמונה שלנו היא שהם צריכים להינשא כדי להיפתר מהקארמה הרעה". 

טקס החתונה היה צבעוני ושמח, כפי שמתקיימת חתונה תאילנדית מסורתית, עם תהלוכות, ריקודים וחלוקת מתנות. גם נזיר בודהיסטי נכח באירוע ונשא ברכות ואיחולים עבור זוג התאומים, במהלך טקס הנישואין יוצא הדופן. אביהם של השניים, וירסאק, אמר כי אחד מהתאומים יחלה במידה ולא יתחתנו. "אנו עושים זאת רק כדי לוודא שילדינו יהיו בטוחים. אנחנו לא רוצים שהם יחלו ואין לנו מה להפסיד אם נלך לפי האמונה הזו", הוא אמר.