גבר בן 52, שזוהה רק בשמו הפרטי ולרי, שמר את גופת אחיו הצעיר בביתו בנובומוסקובסק שבאוקראינה במשך חודשים בטענה כי "פחד להיות בודד". אחיו של ולרי, אנדריי בן ה-42, מת בביתו לאחר שחווה התקף לב, ומהחשש לפנות את גופתו, ולרי בחר לשמור את גופתו. במשך מספר חודשים, הוא ישן לידו ואכל איתו ארוחות, כאילו היה חי. 

על פי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, ולרי המשיך לדבר עם אחיו, לקלח אותו ולדאוג לו. גופתו החנוטה של אנדריי נמצאה בסופו של דבר בביתו של האח, אחרי שהשכנים המודאגים שמו לב שלא נתקלו בשני האחים תקופה ארוכה והחליטו לגשת אל הבית לבדוק לשלומם. אלבינה, שכנה שגרה בסמוך אמרה: "כשנכנסנו היה סירחון מחריד ודמות אנושית שכבה על הספה מכוסה בשמיכה, רק כשהסרנו את השמיכה ראינו את אנדריי". 

ולרי, הגבר ששמר על גופת אחיו (צילום: רשתות חברתיות)
ולרי, הגבר ששמר על גופת אחיו (צילום: רשתות חברתיות)

כשולרי רצה להסביר את עצמו לשכניו הוא טען כי התגורר עם גופת אחיו הצעיר כי לא רצה להישאר לבד. בראיון לתקשורת המקומית אלבינה הוסיפה: "ולרי התייחס לאחיו כאילו הוא חי והמשיך לדבר איתו. כל זה רק כי הוא חשש מבדידות". כמו כן, השכנים ההמומים הזמינו את המשטרה המקומית למקום, כמו גם את הרשויות שהעבירו את הגופה לקבורה. 

האנה סטרצ'בסקה, דוברת המשטרה המקומית סיפרה: "האיש גר עם גופת אחיו במשך ארבעה חודשים. במהלך בדיקה שטחית לא נמצאו על הגופה כל סימני אלימות ולכן אנו נוטים להאמין לגרסה הנוכחית שאומרת שהקורבן מת בנסיבות טבעיות". בנוסף לכך, דווח כי בימים אלו המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המוות והאירוע, וככל הנראה ולרי יועבר גם כן לטיפול פסיכיאטרי.