אישה בשם אורלי וקנין, שהגיעה עם בנה בן השש לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב, לא הורשתה להיכנס אל בית החולים, לדבריה, כי אינה מחוסנת. בסדרת סרטונים שהעלתה האם לרשתות החברתיות, ופורסמו בתוכנית "הצינור" של גיא לרר, היא סיפרה כיצד ליוותה את בנה אל הניתוח, לאחר שסבל מדימום מוחי, ונאלצה לחכות לו מחוץ לבית החולים כיוון שהיא "לא מחוסנת ולא עשתה בדיקת קורונה". צפו בקטע מתוך תוכנית "הצינור" של גיא לרר: 

בסדרת סרטוני הלייב שהעלתה וקנין, מתנגדת חיסונים, היא אמרה: "אני לא מחויבת לעשות שום חיסון בשביל להיכנס. אני אמרתי שאני מסכימה ללבוש את כל החליפה שלהם, כולל כל המסכה והתחפושת הלבנה הזו". כמו כן, וקנין קראה לגולשים שיעלו לסרטון הלייב שלה עורכי דין שיוכלו לפתור לה את הבעיה אליה נקלעה. "בבקשה, אני אישה, אימא לילד בן שש, ואני נשארת פה בבית החולים ולא יכולה להיכנס אל הילד", הסבירה וקנין באחד הסרטונים.

בתגובת בית החולים איכילוב נמסר לאנשי הצוות של תוכנית "הצינור", כי וקנין סירבה לבצע בדיקות קורונה, על פי הפרוטוקול ולעטות מסכה ולכן נשארה עוד יום מחוץ לבית החולים, בעוד בנה עבר ניתוח קשה. "אורלי התבקשה לבצע בדיקת קורונה ולשים מסכה על הפנים, ולא בנדנה, וכשהיא סירבה לא אפשרו לה להיכנס למחלקת טיפול נמרץ ששם יש ילדים חולים אונקולוגים ומטופלים בקבוצת סיכון", נמסר מבית החולים איכילוב לתוכנית "הצינור". כמו כן, בשיחה עם "הצינור", וקנין הבהירה כי נכון לזמן כתיבת שורות אלו היא טרם ראתה את בנה וכי היא מתכננת לקיים הפגנה מחוץ לבית החולים מחר (שלישי).

אחרי שהסרטונים הועלו לקבוצות בפייסבוק של מתנגדי חיסונים, הם גררו אחריהם אין ספור תגובות של אנשים, חלקם תמכו באם, ואילו חלקם דווקא העדיפו להסביר לה את הרציונל מאחורי בקשת בית החולים. "הם רק מבקשים לעשות בדיקת קורונה בכניסה כי מאושפזים שם ילדים בסיכון. בבקשה, תעשי את הבדיקה ותכנסי", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת חיזקה: "למה צריך עורך דין? פשוט תעשי פא**ינג בדיקה. יש עוד אנשים בבית החולים למה שכל בית החולים יהיה בסיכון?". לעומתן, היה גם מי שכתב: "כנסי עם אקדח".