טייס ברזילאי, שמטוסו התרסק באמצע יער האמזונס, חולץ כ-36 ימים אחרי ההתרסקות הקשה. אנטוניו סנה, המכונה "טוניניו" המריא עם ב-28 בינואר מאלנקר שבברזיל, סמוך לגדה הצפונית של נהר האמזונס. בשלב מסוים בדרך, טוניניו הבחין כי קיימת בעיה במנוע המטוס, מדגם ססנה 210, והוא נאלץ לבצע נחיתת חירום ביער. צפו ברגעי החילוץ והאיחוד של טוניניו עם משפחתו: 

הטייס, בן ה-36, הצליח לשרוד למעלה מחודש ימים רק בזכות קצת לחם שלקח איתו לדרך, ביצי ציפורים ופירות בר. בתמונות מרגעי החילוץ של טוניניו, אפשר לראות את הירידה הדרמטית במשקלו ואת צמיחת השיער שלו, אחרי שנעדר כל התקופה. כמו כן, בתקשורת המקומית דווח כי טוניניו הסתובב ביער במשך כל התקופה במטרה למצוא עזרה, ולבסוף נתקל בקבוצה של קוטפי ערמונים, כשהוא חלש ושחוק. 

הטייס טוניניו  (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הטייס טוניניו (צילום: צילום מסך יוטיוב)

ביום ראשון האחרון, צוות החילוץ המוסק הגיע אל היער במטרה להוציא את טוניניו, שהתרסק יומיים לפני יום ההולדת שלו. תיעוד מרגעי האיחוד של הטייס עם בני משפחתו הצליח לרגש את העולם, שם הוא חיבק קרוביו האהובים לפני שנלקח אל בית החולים לבדיקות. בראיון בתקשורת הברזילאית הוא אמר: "הדבר היחיד שהחזיק אותי ואפשר לי לצאת מהסיטואציה הזו בחיים זו האהבה שלי למשפחתי והרצון שלי לראות את אחי ואחיותיי שוב".