חולה קורונה מאוהיו, ארה"ב, סבל מסיבוך נדיר של הנגיף, שהתבטא בזקפה כואבת במשך שלוש שעות. בן ה-69, ששמו לא פורסם, אובחן כנשא של הנגיף לפני כחודשיים, בזמן שהיה בבית החולים במיאמי עקב דלקת בדרכי הנשימה שגרמה להצטברות נוזלים בריאותיו. מצבו של החולה, שסבל בנוסף גם מהשמנת יתר, התדרדר במהירות וריאותיו החלו לקרוס כעשרה ימים אחרי תחילת הטיפול. 

במטרה לעזור לחולה להתגבר על קשיי הנשימה, הרופאים במחלקת הקורונה השכיבו אותו עם הפנים מטה למשך 12 שעות, כטכניקת חירום. כשהמטופל הסתובב על גבו ביום למחרת, הרופאים הבחינו כי היא פיתח זקפה, או במונח הרפואי "פריאפזם". על פי כתב העת The American Journal of American Medicine, הרופאים במחלקה טענו כי נגיף הקורונה גרם לקרישי דם באיבר מינו. 

במטרה להוריד את הנפיחות באיבר המין, הרופאים ניסו לשים קרח ולנקז את הדם באמצעות מחט, אך הנוקשות נמשכה כשלוש שעות. בשלב מסוים, החולה הועבר לטיפול נמרץ, שם ריאותיו קרסו והוא מצא את מותו על מיטת חדר הניתוח. עוד דווח כי הגבר אובחן פריאפזם עם זרימת דם נמוכה, מצב שידוע ככואב מאוד, אך עם זאת, כיוון שהמטופל היה מחוסר הכרה לא ניתן היה לדעת מה רמת  הכאב שחווה. 

בהתייחס למקרה, המנתח האורולוגי ד"ר ריצ'רד וייני אמר: "לא ראינו מקרים של פריאפזם הקשור לנגיף הקורונה כמו זה עד היום, והתמודדנו עם חולי קורונה מהרבה סוגים וכמעט בכל בית חולים באירופה עד כמה שידוע לי, כך שזה בבירור ביטוי נדיר של הנגיף". כמו כן, באתר Daily Mail דווח כי כן פורסם בעבר על חולה קורונה מצרפת שסבל מזקפה ממושכת, אך לא הוכח שהיא כתוצאה מהנגיף.