עובד בפארק הלאומי מארקלה שבדרום אפריקה, מצא את מותו הטרגי בספארי, לאחר שהותקף למוות על ידי שני אריות אימתניים. מאגינוגאווה מפילה, בן ה-27, יצא לבדו במטרה לחפש צ'יטות עבור סיור של תיירים עשירים, ונלכד למארב של שני האריות הרעבים ששכבו בהסוואה בתוך הסבך וזינקו החוצה היישר על העובד הצעיר. האקדמיה בה למד מספידה את העובד הצעיר: 

לפני שהטרגדיה המזעזעת התרחשה, מפילה הסתובב עם הג'יפ של הספארי ברחבי שמורת הטבע והבחין בצ'יטות שאחריהן יצא. כשהוא יצא מהג'יפ, שני אריות זכרים המתינו כ-20 מטרים ממנו בתוך אחד השיחים, זינקו החוצה ותקפו את העובד. נהג אחר שעבר באזור הבחין בסיטואציה המחרידה והזעיק מיד את שירותי החירום של המקום, אלא שבצער רב האריות כבר הרגו את מפילה. 

דובר משטרת דרום אפריקה, בריגדיר מוטלפלה מוג'אפלו, אישר כי העובד מת בתקיפה, וכי האריות נורו למוות זמן קצר אחרי המקרה. לדבריו, "מאגינוגאווה היה עסוק בלחפש אחר החיות האחרות וכלל לא הבחין באריות שהיו בצד הדרך. כשהוא יצא החוצה מהג'יפ והתרחק מהכביש הוא הותקף ונהרג בידי האריות". 

המנכ"ל והבעלים של המקום, רוברט מור, ספד לעובד הצעיר: "למאגינוגאווה היה חלק בלתי נפרד מצוות ההדרכה של הפארק ובעל עתיד מבטיח בתחום. משפחת הספארי 'מארתבה' הרוסה מהאובדן וכולנו נתגעגע להתנהלות והכישרון הטבעי שלו".