פרויקט האומנות הפך לתופעה עולמית, במסגרתה נוח ג'ונס, נער בן 12 ממחוז אסקס בבריטניה, הלוקה בשיתוק מוחין, אפילפסיה והידרוצפלוס, הצליח לגייס לאחרונה 100 אלף ליש"ט (כ־460 אלף שקל). את הכסף ג'ונס הצעיר אסף במטרה לתרום כצדקה עבור בתי חולים שבמחוז, במסגרת שיתוף פעולה עם אומנים מכל העולם שנרתמו לפרויקט. משפחת ג'ונס בעמוד האינסטגרם של הפרויקט: 

250 אומנים מבריטניה, קולומביה, איטליה, ספרד, צרפת, שוודיה, גרמניה, ארה"ב ואוסטרליה שיתפו פעולה עם נוח בפרויקט, הנקרא Background Bob, שהחל לפני כשנה בביתו שבעיר דדהם מציור אחד על קרטון יחד עם אביו, כדרך להעביר את הסגר שהוטל על הממלכה. בסך הכל, יותר מ־200 יצירות אומנות הועמדו למכירה בחודש שעבר באמצעות אתר המכירות הפומביות eBay, ובמסגרתו הצליחו לגייס כ-80 אלף ליש"ט, לאחר שאביו פרסם בחשבון האינסטגרם שלו הודעה שבה ביקש מאומנים לסיים את התמונות שצייר בנו, אשר שימשו כרקע לציורים.

נוסף לכך, ג'ונס הכין גם ספר המאגד את כל היצירות מהפרויקט, שכל הכנסותיו נתרמו למחלקת הילדים בבית החולים קולצ'סטר. אביו של נוח, נתן ג'ונס, שראה בפרויקט דרך להודות לרופאים שטיפלו בבנו, קיווה במקור לגייס 500 ליש"ט, והיה המום מהתוצאה הסופית, כשגויסו כאמור 100 אלף.