בעמוד האינסטגרם של חנות מקוונת, בשם  Depop, אישה שיתפה את הרגע בו היא גילתה שבן זוגה בגד בה, בזמן שרצתה להזמין חולצה חדשה. לחנות האינטרנטית עמוד וויראלי בו משתפים סיפורים מעניינים שמגיעים מהלקוחות, אך הסיפור הזה לגמרי עולה על כל דימיון, במסגרתו האישה הבחינה כי תמונה של אחד הפריטים צולמה בחדר השינה שלה, וחשפה את הבגידה של בן הזוג. השיחה בין האישה הנבגדת למוכרת בחנות שחשפה את האמת: 

View this post on Instagram

A post shared by Depop Drama (@depopdrama)

בהודעה שפורסמה האישה כתבה למוכרת: "היי, שאלה מוזרה אבל האם את מכירה במקרה מישהו בשם...", בעוד השם עצמו נחתך. לאחר שהמוכרת אישרה שהיא אכן מכירה את אותו הבחור, היא שאלה האם החולצה שמופיעה באתר צולמה בחדר השינה שלה, והמוכרת נותרה מבולבלת לגמרי. "כן, זה בגלל שצילמנו אותה כשהייתי אצלו, למה את שואלת? את מכירה אותו?", כתבה המוכרת. 

בשלב זה, נחשף הסוד הגדול אחרי שהאישה ענתה: "כו אני מכירה אותו, הוא החבר שלי!!! למה בכלל היית אצלו?". המוכרת, שקודם כל נשארה נאמנה לעבודתה, מיד ענתה: "אוי מותק, אני כל כך מצטערת שלא ידעתי", והוסיפה בחוסר רגישות: "את עדיין מעוניינת בחולצה?". כמובן שהאישה, שלא באמת התעניינה בפריט, ענתה בכעס: "לא, אני לא מעוניינת בפא**ינג חולצה". 

הפוסט הפך במהירות לוויראלי וזכה לעשרות אלפי לייקים של אנשים שנותרו בהלם מתגובת המוכרת, שהמשיכה לנסות למכור את החולצה לאחר הגילוי שובר הלב. "היא יכולה להעביר דרכו את החולצה אם את עדיין מעוניינת בה", כתבה בציניות אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "לפחות שתעשה הנחה".