וירג'יניה אדהימבו, בת ה-26, נאלצה להיכנס אל חדר הלידה בשבוע ה-31 להריונה והועברה אל בית החולים בניירובי שבקניה לצורך ההליך הרפואי. אחרי סיבוכים קשים והעברתה של האם הצעירה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, נולדה רביעייה של תינוקות זכרים. ההליך הרפואי שבוצע בבית החולים בעקבות הלידה המסובכת גבה מחיר כבד, וכאשר הועבר החשבון אל האם היא הבינה שלא תוכל לעמוד בתשלום. צפו בדיווח של התקשורת המקומית בקניה: 

לאחר ההתאוששות, חשבון של 28 מיליון שילינג קנייתי (כ-850 אלף שקלים) הועבר לאדהימבו, שלא יכלה להרשות לעצמה לשלם את הסכום הגבוה. בעקבות כך, האם נאלצה לבצע עסקה קורעת לב עם בית החולים, במסגרתה היא תוכל לקחת רק שניים מבניה בחזרה לביתה, בעוד השניים הנותרים יישארו בבית החולים. 

רביעיית הבנים בבית החולים (צילום: רשתות חברתיות)
רביעיית הבנים בבית החולים (צילום: רשתות חברתיות)

בראיון לתקשורת המקומית אדהימבו סיפרה: "היה לי היריון מושלם ובכלל לא היו סיבוכים עד הלידה עצמה". אחרי שארבעת הבנים, מיכה, ג'ק, טדי ומאליק, הגיחו אל אוויר העולם, שוב החלו להתעורר תופעות לוואי קשות בגופה של האם. "הרגליים והבטן שלי התנפחו וסבלתי מזיהום קשה שלא הגיב טוב לתרופות וספירת הדם שלי צנחה", העידה האם. לצערה, הסיבוכים הרפואיים שהתעוררו גם לאחר הניתוח העלו את החשבון לבית החולים, עד כשהוא הצטבר לסכום שלא יכלה לשלם. 

ההורים הטריים מגייסים כסף כדי לחלץ את בניהם מבית החולים (צילום: רשתות חברתיות)
ההורים הטריים מגייסים כסף כדי לחלץ את בניהם מבית החולים (צילום: רשתות חברתיות)

בימים אלו, אדהימבו ובן זוגה, צ'רלס קיאלו, מגדלים בביתם את הבנים מיכה וטדי, בעוד ג'ק ומאליק נותרו בבית החולים. הזוג עובד קשה במטרה לנסות לגייס כסף כמה שיותר מהר במטרה לשחרר את השניים, וככל שהזמן יעבור כך החשבון גדל. על פי הדיווחים, השניים טרם הספיקו לגייס את הסכום.