במהלך תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" בהגשתם של אברי גלעד וטלי מץ, התרחשה פדיחה קורעת מצחוק שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות. בתוכנית ששודרה הבוקר (רביעי), הכתבת מיכל מנור, שלא מפסיקה לצבור פדיחות בשידור חי,  הציגה ביחד עם גלעד מבחר מזוודות, תוך שהיא יושבת על אחת מהן – ונפלה על הישבן. צפו בסרטון שיפיל אתכם מצחוק:

בסרטון, שהועלה לעמוד הפייסבוק של "הצינור" מתוך התוכנית, גלעד מציג את מזוודה סגלגלה וממליץ על הרמקולים שיש בתוכה, כאשר הכתבת מנור יושבת על המזוודה. גלעד דחף את מנור על המזוודה, כאילו היא תינוק בעגלה, ולפתע ללא כל התראה מוקדמת, הוא שחרר את אחיזתו והיא איבדה את שיווי המשקל ונפלה ישר על הישבן. 

הסרטון הזה מגיע אחרי פספוס נוסף של מנור, שהשתתפה בעבר בפינה בתוכנית "כושרונה", יחד עם שני המנחים וכוכב הרשת בן זיני. במהלך הפינה, מנור התכופפה כחלק מאחד מתרגילי הכושר שניתנו בתוכנית, וחטפה בעיטה כואבת בראש מזיני. גם הסרטון של אימון הכושר, שכמעט נגמר באסון, הפך לבדיחה שאי אפשר היה להתעלם ממנה.

אחרי שתי הפדיחות הלא צפויות, שהפכו לוויראליות ברשת, גם הגולשים היו חייבים לתת את דבריהם בנושא. "הבחורה הזו היא בדיחה מהלכת. הכל קורה לה בתוכנית הזאת", צחק אחד הגולשים, בעוד אחרת חיזקה: "זה אף פעם לא נגמר בשלום איתה". עם שתי פדיחות מרכזיות בתקופת זמן כזו קצרה, לנו נותר רק לחכות לראות מה הפדיחה הבאה שתספק לנו מיכל מנור.