נהג משאית פגע בתאונת פגע וברח באופנוע, עליו רכבו זוג נשוי והוביל למותה הטרגי של האישה. הבעל שבור הלב, שהיה נחוש לתפוס את הנהג הפוגע, טיפס על חלון המשאית ונאחז בה במשך כ-30 ק"מ, בעוד נהג המשאית נסע על הכביש המהיר בברזיל. בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את הבעל, אנדסון אנטוניו פריירה, בן ה-49, אוחז בצד המשאית, בעוד הנהג מתעלם מקיומו וממשיך להתקדם כרגיל. צפו בתיעוד מאירועי הכביש המהיר בברזיל:

בעל נתלה על המשאית שהרגה את אשתו בתאונה (צילום: מתוך פייסבוק)

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, פריירה ואשתו, סנדרה בת ה-47, נהנו מנסיעה על האופנוע החדש שלהם, שנקנה חודשיים קודם בלבד קודם לכן, כאשר נהג המשאית פגע בהם בכביש המהיר BR-101 בדרום המדינה. התאונה הקטלנית גרמה למותה של סנדרה והותירה גם את בעלה פצוע, אך באורח פלא, הוא היה נחוש מספיק כדי לטפס על הדלת הצדדית של המשאית ולהתעמת עם הנהג. 

בסרטון אפשר תחילה לראות את המשאית ממשיכה לנסוע כהרגלה, אך כאשר המכונית שתעדה את האירוע התקרבה, היה ניתן להבחין באלמן הטרי נאחז בדלת, בעוד האופנוע עדיין נגרר מקדימת המשאית לאורך הכביש. דווח כי בשלב מסוים תושבים מקומיים הצליחו לחסום את דרכו של נהג המשאית והבעל הוציא אותו מתוך כלי הרכב והכה אותו. 

בימים אלו, פריירה מחלים מהאירוע בבית החולים העירוני, בעוד אשתו הועברה לטיפול מוסק בבית החולים, שם היא מתה כתוצאה מפגיעת ראש. בנוסף לכך, הנהג הפוגע נתפס על ידי הרשויות המקומיות ודווח כי הוא מתמודד בבית המשפט עם אשמה ברצח.