אל המרפאה הוטרינרית, בעיירה חואזיירו דו נורטה שבברזיל, נכנס כלב רחוב משוטט והצליח להתלונן בעצמו על כאבים בכף רגלו. התיעוד ממצלמת האבטחה של האירוע, המציג את החיה המסכנה צולעת פנימה, צולם ופורסם ביום שבת האחרון והפך לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות. צפו בתיעוד של הכלב מתוך המרפאה הוטרינרית: 

בסרטון אפשר לראות את הכלב השחור נכנס בחוסר אונים אל המרפאה, נעמד בפתח הדלת ומסתכל היישר אל הוטרינרית שמאחורי דלפק הקבלה. בשלב מסוים, הוטרינרית הבינה שהחיה האומללה מתלוננת על כאבים בכף רגלה, ולאחר בדיקה זריזה אפשר היה לראות כי מסמר נתקע בכפה. בזמן שהיא מתרחקת כדי להתריע לצוות הרפואי, הכלב נשאר רגוע וסבלני.

בסוף התיעוד אפשר לראות הוטרינרית מנחה את הכלב ללכת אל חדר הטיפולים והוא הוביל את עצמו פנימה. בצער, מבדיקות נוספות שנערכו בכלב עלה כי למעשה הוא סובל מגידול סרטני. בראיון של הוטרינרית, דייסה סילבה, עם התקשורת המקומית, היא סיפרה כי אינה מאמינה שהכלב נכנס אל המרפאה רק בגלל הנוכחות והריח של שאר הכלבים. "הוא הגיע בשקט, הראה את כפותיו ומיד אפשר היה לראות מה הבעיה. רק אחרי בדיקה מעמיקה הבנו שהבעיה גדולה יותר משחשבנו".

כמו כן, סילבה סיפרה כי לכלב המשוטט יש גידול באיבר המין, שהתגלה כתוצאה מדימום, מה שידוע כמחלה שכיחה אצל בעלי חיים החיים ברחוב. הוטרינרית סילבה החליטה לטפל בכלב החולה ואמרה כי היא צפויה להשאיר אותו במרפאה לפחות 30 ימים, במהלכם הוא יקבל טיפול כימותרפי. כמו כן, כשהכלב יהיה במצב רפואי מספיק טוב כדי להשתחרר הוא צפוי להיות מוצע לאימוץ. "אני מאוד שמחה שאני יכולה לעזור. זה לגמרי נוהג מקובל במרפאה שלי ואני מקווה שהוא ימצא בית טוב", אמרה סילבה.