את הסיפור הבא גם התסריטאי המשוגע ביותר לא היה יכול להעלות על דעתו, במסגרתו אם חד הורית חשפה כיצד גילתה שבעלה נשוי לעוד אישה ומאורס לעוד ארבע נשים שונות. כשמארי רטנר תומסון הכירה את בעלה, ויל ג'ורדן, הוא היה נראה בעיניה האישה המושלם – אוהב, יציב ודואג, אך רק לאחר שהתחתנה איתו ויחד הם הביאו לעולם שני ילדים, היא נחרדה לגלות שהוא מנהל חיים כפולים, או שבעצם מחומשים. צפו בראיון עם מרי בתוכנית This Morning: 

הסיוט התחיל כמו כל חלום רומנטי, כשהשניים הכירו ברשתות החברתיות בשנת 2000, כשהיו בני 35. באותם הימים, תומסון הייתה גרושה ואם לילדה בת שנה שקיוותה למצוא את אביר חלומותיה ולהינשא מחדש. לדבריה של תומסון, כשהשניים הכירו ג'ורדן היה נראה כמו הגבר האידיאלי עבורה. "הוא שלח לי הודעות ארוכות על עברו ועל האדם שהוא וזה הפך למשכר, נסחפתי לתוך הרומנטיקה", אמרה האישה בראיון לאתר החדשות Daily Mail. 

עם הזמן, הקשר בין בני הזוג התהדק עד שלבסוף, אחרי שנתיים של זוגיות, הזוג המאוהב התחתן. לאורך כל תקופת הנישואין, ג'ורדן סיפר לאשתו כי הוא עובד עבור ה-CIA, לכן הוא נעדר לעיתים קרובות, אלא שבדיעבד התברר שיצא בכל פעם על מנת לפגוש את משפחותיו הנוספות. "זה נשמע מופרך אבל הכל היה מאוד אמין. הוא נתן לי הוכחות ותלושי שכר והאמנתי לו לגמרי", סיפרה תומסון. 

יום אחד, אחרי ארבע שנות נישואין, שיחת טלפון אחת הפכה את עולמה של תומסון, בעקבותיה נחשפה האמת שמאחורי השקרים של בעלה. אחת מנשותיו של ג'ורדן התקשרה אל תומסון והציגה את עצמה כשאשתו ואם לחמישה מילדיו. "עולמי התפורר ובאותו רגע כבר לא יכולתי לדמיין איך משהו יחזור להיות בסדר", אמרה תומסון בראיון. 

מלבד עצם קיום החיים הכפולים של הבעל, תומסון גם גילתה כי היא הייתה קורבן להונאה כלכלית קשה, שכן ג'ורדן זייף את שמה בכרטיסי האשראי שלו וצבר חובות על סך 56 אלף ליש"ט (כ-260 אלף שקלים). בנובמבר 2006, ג'ורדן הודה במעשיו על דוכן הנאשמים בבית המשפט, ואף הואשם כי ביצע בעבר עבירות מין. "ידעתי שהוא פסיכופת. הוא היה נראה משועמם בבית המשפט כאילו הוא קיבל קנס על חנייה. גם כשגזר הדין הגיע הוא לא הראה אפילו קמצוץ של רגש", סיפרה תומסון הנבגדת. 

בימים אלו, תומסון החליטה להמיר את סיפור חייה המופרך לכדי ספר, שיגולל את השתלשלות העניינים ואת מה שעבר עליה באותה התקופה. כמו כן, אחרי שנתיים וחצי בכלא הבריטי, ג'ורדן שוחרר וגורש לניו ג'רזי, אך כבר אחרי שבעה חודשים הוא חיפש את קורבנותיו הבאות כשיצר קשר עם אישה שגידלה לבדה את אחותה עם תסמונת דאון ואישה נוספת שחוותה הרס כלכלי קשה בגללו. תומסון מקווה כי הספר שהוציאה לאור יזהיר את קורבנותיו הבאות של ג'ורדן וימנע ממנו להמשיך להתנהל בדרך שהוא ממשיך לקיים, לצערנו עד היום.