המסעדה המקסיקנית האהובה על הפעלולן האנטר ריי בארקר, בלוס אנג'לס שבקליפורניה, עומדת בימים אלו בפני סגירה בשל המשבר הכלכלי שחוו בעלי המסעדה בעקבות מגבלות מגיפת הקורונה. כדי לעזור לבעלי המסעדה במחאה, בארקר החליט לבלות במשך 24 שעות בתוך אמבטיית שעועית ענקית, ועל הדרך למשוך פנימה את הלקוחות ההמומים. צפו בפעלולן בתוך אמבטיית השעועית:

ישב באמבטיית שעועית במשך 24 שעות כדי להציל את המסעדה האהובה עליו (צילום: רויטרס)

כשהוא לבוש באוברול שחור, ותחתיו חולצה עם לוגו המסעדה "לוס טורוס" הכולל שלושה שוורים, בארקר התיישב בתוך אמבטיית השעועית ונהנה מתשומת הלב. "יש לנו פה הזדמנות פז לתפוס את השור בקרניים ולתמוך בעסקים קטנים מקומיים בצורה שתעשה רעש, אז למה לא בעצם?", אמר בארקר בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס.

בארקר באמבטיית השעועית מחוץ למסעדת ''לוס טורוס'' (צילום: רויטרס)
בארקר באמבטיית השעועית מחוץ למסעדת ''לוס טורוס'' (צילום: רויטרס)

אחרי שבארקר הגה את הרעיון לראשונה, הוא הציע אותו לבעלי המסעדה, ניקולה מונטאנו שהופתע מאוד מהפעילות הלא שגרתית ויחד השניים החליטו להוציא זאת לפועל. רבים מהעוברים והשבים התרשמו מהדבקות במטרה שהפגין בארקר והשאלה שנשאלה הכי הרבה היא כמובן "מה אתה עושה אם אתה צריך לשירותים". התשובה לשאלה זו, היא שישנו משפך שמחובר לאיבר מינו במידה ויצטרך לעשות שתן, אך במידה ויותר תגובות היא "נחכה ונראה". 

התמיכה של בארקר בעסק הקטן שנפגע בעקבות התקופה בהחלט הרשימה את עוברי האורח והכניסה לא מעט לקוחות למסעדה. בראיון לרויטרס אמר הסועד ריק ברנטלי: "הוא ישב בתוך אמבטיה של שעועית במשך 24 שעות. זה מטורף לגמרי. לא הייתי עושה את זה אבל אתה יודע מה? אם זה יעזור ללוס טורוס ולקהילה אני לגמרי בפנים".