מבצע הצלה מטורף, מטעם חיל הים של הצי המלכותי בתאילנד, נערך בשבוע שעבר עבור ארבעה חתולים קטנטנים. באירוע, שהתרחש אל מול חופי מחוז סאטון שבדרום המדינה, שמונה אנשים צוות נתקעו על סירה שעלתה באש בעקבות דליפת נפט וכמעט שקעה במעמקים. במהירות הצוות קפץ מהסיפון אל המים כדי להימלט מהשריפה המשתוללת, אלא שאז הם נזכרו שהשאירו מאחור ארבעה חתולים שהיו יקרים לליבם. 

לוחמי חיל הים כבר היו בתוך המים וחיפשו את הסיבה לדליפת הנפט, אך כאשר הם שמו לב שהחתולים ננטשו מאחור הם הגו במהירות תוכנית לחילוצם. "השתמשתי במצלמה שלי כדי להתקרב לסירה והצלחתי לראות חתול אחד או שניים מציצים החוצה", אמר הקצין וויצ'יט פוקדילון לסוכנות הידיעות רויטרס. כשהחתולים אותרו, הגיעה סירת ההצלה שאפשרה ללוחמים להתמגן ולהיכנס אל הספינה הבוערת כדי לחלץ את החתולים. 

בתמונות מהאירוע, שהועלו לעמוד הפייסבוק של חיל הים התאילנדי, אפשר לראות את מבצע ההצלה הדרמטי, כשהלוחמים לבושים באפודי הצלה ושוחים במרץ כדי להשיב את החתולים למקום מבטחים. בזמן שהקצין פוקדילון שחה אל הסירה השוקעת, חבריו לצוות אבטחו אותו מאחור עם חבלים ועזרו למשוך בחזרה את הקצין, כשהחתולים המבוהלים עמדו על גבו. בהמשך, הועלה פוסט נוסף בו אפשר לראות את ארבעת החתולים שלמים ובריאים, תחת הכיתוב: "מטפלים היטב בכל ארבעת החתולים".