במהלך מגיפת הקורונה הדרך לפתח מערכות יחסים רומנטיות הפכה קשה יותר ויותר ככל שגברו המגבלות ברחבי העולם. משתמשת טיקטוק אחת החליטה לנקוט בצעד חד משמעי ולנסות לפלרטט עם השכן שלה מהבניין ממול בדרך יצירתית במיוחד. לאחר ששהתה בביתה במשך חודשים בעקבות הסגר שהיה בלונדון, הרווקה הכינה שלטים מצחיקים ותלתה על חלונה במטרה לתקשר עם השכן שמצא חן בעיניה. כך נרקם סיפור האהבה בין השכנים: 

@a129593a

a ##lockdown ##lovestory

♬ original sound - A129593A

בתחילת הסרטון הצעירה צילמה את השכן יושב עם חברו במרפסת ביתו ולאחר מכן מנגן בגיטרה בחדר השינה, והחליטה לנסות את מזלה. כיוון שהיא לא יכולה הייתה לצאת ופשוט לדפוק לו בדלת, היא הכינה ממספר דפים שלט ענק שתלתה על חלונה בתקווה לתפוס את תשומת ליבו. "האיש עם האופניים במרפסת. האם אתה רווק?", כתבה הצעירה ותלתה על חלונה. 

לא תאמינו, אבל השכן דווקא הבחין במסר ואפילו החליט להגיב, אלא שהתגובה לא הייתה בדיוק מה שציפתה. "כן, אבל אני עובר דירה בעוד חודשיים. מצטער. תישארי רומנטית", כתב בחזרה השכן. מבלי להתמהמה, הצעירה ציירה לב שבור וצירפה אליו את מספר הטלפון שלה, לידו נכתב: "שווה לנסות". במפתיע, השכן דווקא כן שלח הודעה, והיה נראה שאפילו היה לו הרבה מה לומר, אך לצערנו הצעירה בחרה לצנזר את הכיתוב. 

סיפור האהבה של שני השכנים הפך לוויראלי באפליקציה וצבר מאות אלפי צפיות ותגובות של הגולשים הנרגשים. "זה תחילתו של סיפור אהבה רומנטי", כתבה אחת הנשים, בעוד אחרת הוסיפה: "זה כל כך מתוק". לעומתן, היו גם שנותרו מבולבלים מהקונספט, כמו שכתב משתמש אחד: "אני לא בטוח אם את חמודה, מוזרה או פשוט נואשת. כך או כך, זה היה מהלך מבריק".