בזמן שכולנו מנסים לנחש מי יהיה ראש הממשלה הבא והסקרים לא מפסיקים להפתיע, האסטרולוגית מרים בנימיני כבר יודעת מה התשובה. במהלך ראיון לרדיו 103FM, בתוכניתה של ג'ודי ניר מוזס, האישה שחזתה את הירידה בתחלואה, שהתרחשה בחודש האחרון, לאורך כל השנה, חזתה הפעם את התוצאה בבחירות הקרובות. האזינו לראיון עם מרים בנימיני ברדיו 103FM: 

אחרי שגרפה מחמאות על ההצלחה שלה בתחזית הקורונה, בנימיני החלה לספר מה צפוי לנו ב-23 למרץ, יום הבחירות שלפנינו. לדבריה, משעות אחר הצהריים ועד לפני חצות אנו נמצא במצב שנקרא "ירח שחור", בגללו היום יהיה מעורפל ויהיה קשה לצפות את הבאות. מוזס בנוסף חיזקה את בנימיני וטענה כי בכל שלושת מערכות הבחירות האחרונות היו ימים שעל פי האסטרולוגיה היו לא מוצלחים, ולטענתה אולי לכן עד כה הממשלה לא הוקמה. 

על פי האסטרולוגית, גם את הכנסת ה-24 של ישראל יוביל ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו, אלא שכאשר היא נשאלה אם זה יקרה להרבה זמן היא ענתה: "אני לא יודעת אם יהיו עוד בחירות, וגם אם יהיו אני לא רואה אותו הולך". לגבי יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, בנימיני טוענת כי הוא אינו הולך להיות מרוצה מהתוצאות באותו היום, ככל הנראה בעקבות הצפי בסקרים. כנ"ל לגבי יו"ר מפלגת "ימינה", נפתלי בנט, אלא שלדבריה בנט יכנס לממשלה הקרובה, ואילו לפיד יישאר בחוץ. 

האכזבה הגדולה ביותר בבחירות הקרובות, לדבריה של בנימיני, תהיה של יו"ר מפלגת "תקווה חדשה", גדעון סער, שלטענתה יחווה מפלה גדולה. "הוא יתאכזב מאוד. הוא יקבל הרבה פחות ממה שהוא חושב ולפי המפה שלו הוא חי באשליות", אמרה בנימיני, ואף חיזקה כי קשה לה להאמין שתראה אותו בממשלה הקרובה. לעומתו מי שתהיה מרוצה, על פי בנימיני, היא יו"ר מפלגת "העבודה", מירב מיכאלי, שצפויה להיות מופתעת לחיוב מתוצאות המפלגה אותה היא מובילה. 

לסיכום, בנימיני טענה כי גנץ יסיים את תפקידו בממשלה וליברמן יישאר בחוץ גם כן. אך אם אלו יהיו התוצאות? נוכל לגלות רק בשבוע הבא, אולי אכן האסטרולוגית חזתה את הבאות, ואולי התוצאה תפתיע גם אותה.