אישה נשואה, שניסתה במשך שנה להיכנס להיריון ללא הצלחה, נדהמה לגלות שהיא נולדה כגבר מבחינה ביולוגית. לאישה הסינית, פינג-פינג בת ה-25, נאמר כי היא נולדה עם כרומוזום Y הגברי, על אף שיש לה איברי מין נקביים וחיה כאישה כל חייה. על פי המומחים, מדובר במצב נדיר שפוגע באנשים שלעיתים מגדירים את עצמם כיוניסקס. 

התגלית ההזויה נחשפה לראשונה בעקבות צילום רנטגן שעשתה בקרסול, אחרי שנפצעה, בעקבותיו הובהר גם מדוע מעולם לא קיבלה וסת ולא הצליחה להיכנס להיריון מבעלה. רופא מבית החולים בסין אמר בראיון לאתר החדשות South China Morning Post כי המטופלת שוקלת מחדש בימים אלו את זהותה המגדרית בעקבות כך. 

רק אחרי הפציעה, הרופאים חקרו את צילום הרנטגן והבחינו כי עצמותיה לא מפותחות כרגיל והחליטו לחקור את הנושא לעומק. בעקבות התגלית המפתיעה, הרופאים בישרו לפינג-פינג כי אין לה רחם או שחלות, מה שהסביר גם את העובדה שלא הצליחה להיכנס להיריון. "לוקח הרבה זמן לבנות מחדש את הזהות המגדרית בעקבות בשורה כזו, המצריכה גם התערבות פסיכולוגית", אמר רופא בבית החולים בו טופלה. 

עוד דווח כי פינג-פינג סובלת ממצב הנקרא התפתחות מינית XY46, במסגרתו המטופלים בעלי כרומוזום גברי, אך איברי המין שלהם אינם מפותחים. כיוון שלאישה היו איברים נשיים, לכאורה, היא מעולם לא הטילה ספק במיניותה. גם כשהייתה ילדה ולא קיבלה וסת, היא הייתה אצל רופא שטען כי היא ככל הנראה עשויה להתפתח בקצב אחר. "אחרי שגדלתי הבנתי שהנושא הזה די מביך אותי ולא התייחסתי אליו מספיק ברצינות", אמרה.