איש העסקים האמריקאי, מיכה טרומן, הוא האחראי למיזם ענק שיאפשר לבני משפחה לקבור את אהוביהם המנוחים בחצר הבית שלהם, ואף להצמיח מכך משהו חדש. היזם עזב את הקריירה שלו בתחום הפיננסים בשנת 2019 והחליט להקים את חברת Return Home, שתחל לפעול בסיאטל, ארה"ב בשבועות הקרובים ותהפוך גופות לקומפוסט. צפו בכתבה שפורסמה בערוץ החדשות Koin: 

מטרת החברה היא לאפשר לאנשים להפוך את יקיריהם לקומפוסט לאחר ערבוב גופתם עם חומרים כמו שבבי עץ, מים, חום, נסורת ואספסת, במטרה להגביר את מהירות הפירוק. על פי הדיווח בערוץ החדשות Koin, החברה מתחייבת להשתמש בחלקי הגופות ולהפריד חלקים נוספים כמו סיליקון וברגים, במטרה להעניק למשפחה המנוח את התערובת. לאחר התהליך, הקומפוסט מרוכז בתור כד מיוחד ומגיע לידי המשפחה כ-30 ימים מרגע המוות, כך שיוכלו לשתול בגינה כל צמח שיברחו ולהחיות אותו בעזרת אהובם שמת. 

טרומן סיפר כי עסקיו יראו פריחה בשנים הקרובות וכי הוא מאמין שהמיזם יהפוך להיות "הקבורה המודרנית" בכל העולם. "כששמעתי על זה פעם ראשונה הבנתי שזה יכול לשנות את העולם, ככה יהיה אפשר לעבור תהליך אנושי שקיים כבר אלפי שנים. אנו נוכל להיפרד מיקירנו ולהצמיח מכך משהו חדש", אמר טרומן. 

מלבד האופציה לקבל את הקומפוסט בחזרה ולהשתמש בו בבית עם גינה, טרומן מתכנן לבנות אזור מיועד לשתילה, שם יהיה אפשר לקבור את בני המשפחה בדומה לבית קברות. נכון להיום, השירות חוקי במדינות כמו סיאטל וושינגטון, אך ככל הנראה גם מדינות כמו קליפורניה, קולרדו ואורגון הולכות באותו הכיוון ויאפשרו ליגליזציה של תהליך הקבורה החדשני.