בני זוג, שניסו להציל את מערכת היחסים שלהם, מצאו שיטה לגשר על הפערים ביניהם ופשוט אזקו אחת את השנייה זה לזו. אלכסנדר קודליי בן ה-33 ואשתו ויקטוריה פוסוביטובה בת ה-28, שחיים יחד באוקראינה, החלו את ה"ניסוי" ביום האהבה האחרון ומאז הם קשורים זה לזו ועושים הכל יחד – מצחצחים שיניים, מתגלחים, אוכלים ואפילו עובדים יחד. צפו בשגרת היום ובראיון עם בני הזוג:

אזוקים "בשם האהבה" (צילום: רויטרס)

הרעיון עלה לראשונה מצד הגבר אחרי שפוסוביטובה החליטה להיפרד ממנו. תחילה, האישה התנגדה לרעיון, אך עם לא מעט שכנועים השניים החליטו לתת לרעיון הזדמנות. "מבחינת הנוחות הפיזית, ככל שעוברים הימים מתרגלים לזה יותר ויותר, זה רק נהיה קל עם הזמן", אמר קודליי בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס. 

אזוקים בסופרמרקט (צילום: רויטרס)
אזוקים בסופרמרקט (צילום: רויטרס)

לדבריו, כאשר השניים היו חיים יחד ללא האזיקים הם נהגו לריב ולהתווכח הרבה אך בשלב מסוים, במהלך ויכוח סוער שכמעט הוביל לפרידה, הם החליטו להישאר יחד – הכי ביחד שאפשר. כבר כמעט חודש שלשניים לא היה מרחב אישי והם עושים יחד הכל. "החלטתי שזו תהיה חוויה מעניינת עבורי שתביא לחיי רגשות חדשים שלא חוויתי קודם", אמרה הצעירה והוסיפה: "אני אוהבת אותו אז החלטתי להתגבר על הריבים בנינו וללכת על זה". 

אזוקים לפני השינה (צילום: רויטרס)
אזוקים לפני השינה (צילום: רויטרס)

בראיון שערכו בתוכנית טלוויזיה מקומית באוקראינה, השניים סיפרו כי במהלך החודש האחרון התעוררו מתחים ומחלוקות ביניהם, אך בני הזוג טוענים שמצאו דרכים חדשות להתמודד מול מחלוקות מכורח הנסיבות. "הריבים בנינו לא נעלמו, אנחנו עדיין נלחמים, אבל כשאנחנו מגיעים למבוי סתום בנינו אנחנו פשוט מפסיקים לדבר במקום להתרחק", אמר קודליי. 

גם גרביים הם גורבים יחד (צילום: רויטרס)
גם גרביים הם גורבים יחד (צילום: רויטרס)

בעקבות הסיפור הביזארי, שנמשך גם בימים אלו, צצו תגובות של הגולשים והצופים בתוכניות הטלוויזיה המקומיות, והן היו חלוקות. יש מי שתמכו ברעיון וטענו כי מדובר ב"זוג מקסים", אך גם רבים לא הצליחו להבין את הסיבה שמאחורי ההחלטה, כפי שכתב אחד: "מישהו יכול להסביר לי בשביל מה?, אם רבים כל כך הרבה שייפרדו". בין השאלות הנפוצות ביותר שעלו היא כיצד השניים הולכים לשירותים, אז זו התשובה: אחד מחכה בחוץ עם היד, בעוד השנייה נמצאת בתור תא השירותים.