במהלך תוכנית של רשת הטלוויזיה TLC האמריקאית, אישה חשפה כיצד שברה את איבר המין של בן זוגה במהלך קיום יחסי מין סוערים במיוחד. השניים, שמזוהים כאנדי וברי, היו במהלך נסיעה ארוכה, כשלפתע חשק מיני עז תקף אותם והם החליטו לעצור בתחנת דלק שהייתה באזור כדי לקיים יחסי מין ספונטניים – מה שהסתיים בבית חולים. צפו בראיון עם בני הזוג אחרי התקרית הכואבת: 

בראיון בתוכנית של TLC, שהנקראת "סקס שלח אותי לחדר מיון", השניים סיפרו כי כאשר הם הגיעו לתחנת הדלק הם החליטו להיות נועזים והתגנבו אל תוך משאית במטרה לקיים יחסי מין. בעודם משתוללים במושב האחורי במשאית, שהוגדרה כ"לא המקום הכי נוח", אנדי חש כאב עז והבחין כי איבר המין שלו התנפח בצורה משמעותית. 

"הסתכלתי למטה וראיתי דם נשפך מאיבר המין שלי, זה היה 10 מתוך 10 בדרגת כאב", אמר אנדי. השניים מיד עזבו את המקום ומיהרו במשך 45 דקות אל בית החולים הקרוב, שם התבררו החדשות עבור אנדי, כאשר הרופא הסביר לו ששבר את איבר המין שלו. "הייתי מלאה ברגשות אשם, האם הוא יוכל לקיים יחסי מין שוב?", אמרה ברי. 

בבית החולים הרופא בישר לזוג כי על מנת לתקן את הנזק עליהם לשבור גם את החלק השני באיבר מינו. לדבריו של אנדי, "הדבר היחיד הגרוע יותר משבירת איבר המין שלך הוא לגלות שעלייך לשבור אותו שוב". כמו כן, הרופא ד"ר מיכאל גירגויס הסביר כי שבירת הצד השני הכרחית, שכן אחרת איבר המין לא יצליח להזדקף, מה שאנדי ממש לא רצה שיקרה. למזלו של אנדי, ההליך הרפואי הצליח, על אף שנאסר עליו לקיים יחסי מין במשך חודש כדי לתת לאיבר המין להחלים.