הבחירות לתפקיד מושל מחוז קטן מחוץ לטוקיו, יפן, הצליחו למשוך את תשומת העולם של כל העולם, לאחר שפורסם כי אחד המועמדים הצטרף למערכת הבחירות בדמותו של הג'וקר. יוסוקה קוואי בן ה-40, שרץ לתפקיד מושל מחוז צ'יבה, הדהים את העולם עם התמודדותו בתחפושת של נבל העל וטוען כי מעוניין להפוך את המחוז ל"ארץ חלומות וקסמים". צפו בשיר שהוציא לקראת הבחירות: 

קוואי, שמנהל עסק להפקת אירועים, הודיע בשבוע שעבר על מועמדותו לתפקיד, כשפניו צבועות כמו הג'וקר והוא לבוש בחליפתו. בהכרזה על מועמדותו, בן ה-40 פרסם את תוכניותיו לתפקיד בערוץ היוטיוב האישי שלו, פתח בקמפיין "מדלת לדלת" לגיוס ציבור הבוחרים ואף פרסם שיר בסגנון קיי-פופ בשם "It's Show Time", שם הוא נצפה רוקד במקומות שונים במחוז. 

"כיוון שהג'וקר הוא גיבור על אפל היה לי הרושם שזה יגרום לבוחרים לתמוך בי", אמר קוואי בראיון לעיתון המקומי Tokyo. כחלק מתוכניותיו של קוואי, הוא הודיע כי הוא מתכנן לשנות את שם נמל התעופה במחוז ל"שמי דיסני" ולהפוך את המנון המחוז לשיר 'Let It Go', מתוך הסרט "Frozen" של דיסני. כמו כן, המועמד הלא שגרתי עורר סערה בכל העולם, שכן רבים טוענים שהדמות נבנתה מהסיבה הפשוטה שאינו מעוניין לחשוף את פניו האמיתיות.